1396-09-04 15:11
1506
0
47018

کلنگ زنی مجموعه فرهنگی مذهبی اسلام آباد در موقوفه «ارژنگ بزی» + تصاویر

واقف خیراندیش زمین 300 متری خود در روستای اسلام آباد بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول را وقف ساخت خانه عالم، حسینیه و دارالقرآن در این روستا کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ ارژنگ بزی واقف خیراندیش روستای اسلام آباد، در اقدامی خیرخواهانه زمین مسکونی خود به مساحت 300 متر مربع را وقف امور فرهنگی مذهبی این روستا وقف کرد.

این واقف نیک‌اندیش درباره وقف زمین خود اظهار کرد: این زمین را به نیست ساخت حسنیه در طبقه اول و ساخت خانه عالم و دارالقرآن در طبقه دوم این زمین وقف کرده ام تا در رشد امور دینی و مذهبی روستایم قدمی برداشته باشم.

با این اقدام خیرخواهانه، روستای اسلام آباد بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول که از روستاهای محروم این شهرستان است، از نعمت حسنیه و همچنین دارالقرآن و خانه عالم بهره مند خواهد شد و پس از بهره برداری از این پروژه، شرایط حضور روحانی و مربیان قرآنی در روستا فراهم می شود.

آیین کلنگ زنی این زمین موقوفه با حضور امام جمعه شهر مزرعه کتول، معاون فرماندار و رییس اوقاف و امور خیریه علی آباد کتول، مسئولین دستگاه ها و نهادهای بخش مرکزی، جمعی از اهالی روستا و یاوران وقف این شهرستان برگزار شد.

vaqf1

vaqf1

vaqf1

vaqf1

vaqf1

vaqf1

vaqf1

vaqf1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.