1393-07-29 18:05
1177
0
4639

بیانیه دانشجویان علی آبادی در محکومیت حکم اعدام شیخ نمر

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علی آبادکتول در پی حکم اعدام آیت الله شیخ نمر با انتشار بیانیه ای این حرکت ننگین آل سعود را محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ؛*إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ*

كساني كه گفتند پروردگار ما الله است، سپس استقامت به خرج دادند، نه ترسي براي آنان است و نه غمي دارند.

حكومت وهابي آل سعود بار ديگر به تبعيت از اسلاف خويش "بنی‌امیه" بغض و كينه خود را به اهل‌بیت رسالت در خاستگاه اسلام و سرزمين وحي نشان داده و با صدور حكم ظالمانه اعدام آیت‌الله شيخ نمر باقر‌النمر رهبر شيعيان منطقه قطيف عربستان و امام‌جمعه اين شهر به نبرد آشكار خود عليه اسلام در جهان به‌خصوص در منطقه الشرقيه در شبه‌ جزیره عربستان دامن زده و موجب بحرانی‌تر شدن فضاي منطقه شده است.

صدور حكمي كه خون تمامي آزادي خواهان عالم، بخصوص مردم بحرين و ساكنان منطقه الشرقيه در احساء و قطيف و ساير کشورهای اسلامي را به جوش آورده است و باعث شعله‌ورشدن آتش خشم مسلمان جهان از استبداد و ستمگري روزافزون رژيم خون‌خوار سعودي شده است.

اگر چه محکومیت و مقابله با چنین احکامی وظیفه همه آزادگان و علاقمندان به شرافت و کرامت انسان در سراسر عالم است اما صدور این حکم نگاه سرگردان بسیاری از مردم منطقه را که از شدت فجایع و مصائب این روزهای خاورمیانه به هر سو در جستجوی پاسخی می گردد، به خود متوجه کرده است.

امروز در شبه‌جزیره عربستان مفتی‌های وهابي با درهم و دينارهاي آل سعود در پي دامن زدن به اختلافات طایفه‌ای قبیله‌ای و مذهبي بين شيعيان و اهل سنت بوده تا با خيال راحت بر حاكميت خود بر عربستان و غارت و چپاول ثروت‌های آن ادامه دهند.

اما فرياد حق‌طلبی عالمان مجاهدي همچون آیت‌الله شيخ نمر و شيخ توفيق عامر در سرزمين حق موجب برهم خوردن معادلات اين خفاشان شده است ازاین‌رو سعي کرده‌اند تا اين فريادها را در گلو بخشكانند.

ابعاد صدور چنین حکمی در این شرایط زمانی و ویژگیهای خاص منطقه فراتر از برخورد و مقابله با یک شخص و حتی جریان بوده و نشان از عمق و نفوذ تفکر وابسته ای دارد که ملت های منطقه را به کام مرگ و نابودی کشانده و می کشاند و با همکاری و پشتیبانی شبکه های تروریستی در سراسر عالم با گسیل حیوان صفتانی آدم نما به نام جهاد با پرچم رسول الله کمر به نابودی اسلام و نسل کشی آشکار مسلمانان بسته اند.

در این میان تنها معیار و عیار مقابله با آدمخواران داعشی و همکاران بین المللی آن تمسک به راه و روش رسول الله است در مقابله با دشمنان ومنافقان و آن چیزی نیست مگر وحدت در تمامی ابعاد آن و این تنها نقطه تمایز و شناخت و یگانه مسیر حرکت در مقابله با توطئه های پیش رو است.

ما دانشجویان بسیجی شهرستان علی آباد کتول همگام و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله ) ضمن محکومیت این حکم ظالمانه به مسئولان سعودی درباره عواقب این امر هشدار داده و هرگونه بی حرمتی به ساحت علماء شیعه و اهل سنت در این برهه از زمان، که موجب برهم خوردن وحدت میان مسلمین شود را حرکتی حساب شده از سوی دولت های استکباری دانسته و به شدت محکوم می کند و از دستگاه دیپلماسی ایران میخواهد با تمامی ابزارها موجود با چنین اقداماتی به شدت و با قاطعیت برخورد نماید.

به اميد روزي كه با ظهور آخرين منادي حق و حقيقت نماز وحدت‌آفرین در سرزمين مقدس حجاز اقامه شود.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

شوراء تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان علی آبادکتول

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.