1396-07-29 19:59
1389
0
45579
فرماندار علی آباد کتول مطرح کرد:

سنگینی غبار محرومیت بر چهره روستاها/ رفع عطش 60 روستا در گرو تامین اعتبار

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه علیرغم فعالیت های مسئولین پس از انقلاب اسلامی، هنوز غبار محرومیت ها بر چهره روستاها سنگینی می کند، گفت: حدود 60 روستای این شهرستان مشکل آب شرب دارند که اکثرشان با تامین اعتبار حل می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، حسن هدایتی در همایش شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: نیمی از جمعیت 140 هزار نفری این شهرستان در روستا زندگی می کنند. روستاهایی که علیرغم فعالیت مسئولین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز از غبار محرومیت ها بر چهره آن ها نمایان است.

وی با اشاره به 70روستای تحت پوشش بخش های مرکزی و کمالان، اظهار کرد: اهالی حدود 60 روستای این شهرستان با مشکل آب شرب مواجه هستند که 70 درصد این مشکلات به مسائلی همچون حصارکشی، خط انتقال و مخزن مربوط است که با تامین اعتبار حل می شود.

هدایتی تصریح کرد: روستاییان ما با انقلاب و نظام اسلامی هم قسم و همراه هستند و حقشان بیش از این هاست و باید با همت بلند مسئولین مشکلاتشان حل شود.

پرداخت 800 میلیون تومان معوقات توتونکاران

وی در ادامه به معوقات کشاورزان و لزوم همکاری بیشتر دخانیات در پرداخت ها اشاره کرد و گفت: کشاورزان ما یک میلیارد و 300 میلیون تومان معوقه مربوط به سال گذشته داشتند که چند روز پیش با همکاری نماینده محترم شهرستان، 800 میلیون تومان آن پرداخت شد و پیگیری ها تا زمان تسویه حساب کامل ادامه دارد.

فرماندار علی آباد کتول روستاهای این شهرستان را سرشار از پتانسیل هایی دانست که با برنامه ریزی و عمل در چارچوب قانون قابل رشد و ترقی است. وی گفت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها، نقاط قوت، ویژگی های فرهنگی- اجتماعی، ظرفیت های کشاورزی و گردشگری روستای خود را به بخشداری مربوط و فرمانداری اعلام کنند تا با برنامه ریزی برای این ظرفیت ها در راستای بهبود وضعیت مردم، رشد روستا و محرومیت زدایی اقدام کنیم.

وی همچنین خطاب به شوراهای اسلامی گفت: شوراییان باید با بهره گیری درست از فرصت خدمتی که در اختیار دارند، بر اساس شناخت و عدالت درباره مسائل مختلف روستا تصمیم گیری کنند و در سایه همدلی و وحدت و عملکردی فرا قومیتی، اختلافات موجود را حل کنند.

باید به توان داخلی تکیه کنیم

نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول در بخش پایانی تاکید کرد: در شرایطی که ترامپ دیوانه هر روز با سخنان غیر اخلاقی و مزخرف خود به یک دستگاه و نهاد کشورمان توهین می کند و حال نیز با رفتاری گستاخانه درباره سپاه عزیز ما سخن رانده است و مهر تایید دیگری بر غیر قابل اعتماد بودن امریکا زده است باید به توان داخلی خود تکیه کنیم و با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، مشکلات را حل و برای تولید و اشتغال بر مبنای اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.