1396-07-17 11:01
2113
2
45056
عدم نصب بنرهای تبریک؛

خواسته جالب فرماندار جدید علی آبادکتول و آنهایی که گوش نکردند + تصاویر

حسن هدایتی فرماندار جدید علی آباد کتول در اقدامی جالب و پسندیده در آیین معارفه اش از مردم و مسئولین خواست که از نصب بنرهای تبریک به وی در سطح شهرستان خودداری کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ چند سالی می شود که نصب بنر تبریک به رؤسای جدید ادارات و دستگاه ها باب شده است که شهرستان علی آباد کتول نیز از این امر مستثنی نیست و کافی است شخصی سمت جدید دریافت کند تا بنرهای بزرگ تبریک به وی در سطح شهر و جلوی درب اداره متبوعش علم شوند.

این اتفاق که حالا بعد از گذشت چند سال به یک رسم تبدیل شده، صرف نظر از نیّت تبریک گویندگان که می تواند اهداف مختلفی همچون تبریک بدون چشمداشت، نصب بنر مُد است و از سایرین عقب نمانیم، شاید رییس جدید از ما ناراحت شود و ممکن است بی احترامی تلقی شود، التماس دعا داشتن از مسئول جدید، خودنمایی در نظر مسئول جدید و ... را در بر داشته باشد، سبب ایجاد هزینه های بیهوده و اسراف نیز می شود و مسئول جدید را نیز معذب می کند.

حسن هدایتی فرماندار جدید علی آباد کتول که پیش از این در دستگاه فرهنگ ساز آموزش و پرورش فعالیت می کرده و حدود 6 سال پیش نیز ریاست این اداره در شهرستان را عهده داشته است، در اقدامی جالب هنگام معارفه اش از مسئولین و شهروندان خواست که برایش بنر تبریک در سطح شهرستان و جلوی فرمانداری نصب نکنند تا آغازگر حذف این رسم نادرست در شهرستان باشد.

وی در این مراسم گفته بود: من نیازی به بنر تبریک ندارم، برای خدمت به مردم این جایگاه را پذیرفته ام. تا زمانی که در این سِمت هستم کار و خدمت خواهم کرد.

هدایتی اذعان می کند: پست های مدیریتی به کسی وفا نمی کند، لذا بنر تبریک هم نیاز ندارد. بنده نیز از امروز تا زمانی که در سمت فرمانداری قرار دارم، آماده تودیع شدن نیز هستم و دلبستگی به این جایگاه نخواهم داشت.

وی همچنین در این مراسم گفته بود: محور فعالیت من در شهرستان علی آباد کتول خواسته رهبر معظم انقلاب یعنی رونق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است که آن را نصب العین خود قرار داده ام.

در حالی که خواسته فرماندار جدید علی آباد کتول که با فرهنگ اسلامی ما نیز همخوانی دارد، اما عده ای این درخواست را اجابت نکرده و شاهد بنرهای تبریک به وی مقابل درب فرمانداری و بعضی نقاط دیگر این شهرستان هستیم.

تصویر تعدادی از بنرهای تبریک به فرماندار جدید شهرستان علی آباد کتول

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

banernazan1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالله

سخنی که ازدل برآید لاجرم بردل نشیند.ایشان بابه عنوان مسئول کمیته برگزاری انتخابات باچینش نیروهایی اجرایی سر صندوقها رای مجلس متخلق بودن به اخلاق وفرهنگ اسلامی را در عمل نشان داد. وامروز مزدش راگرفت.

0
0
پاسخ
1396-07-17 12:39
زین العابدین مقصودلو

هوالحق سال های متمادی است که جناب هدایتی کتولی را می شناسم شاید از نوجوانی سیاق و روش ایشان همواره حرکت بوده و تلاش وی خدمت به مردم بدون چشمداشت.توفیقات روز افزون

0
0
پاسخ
1396-07-23 12:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.