1396-07-11 19:58
1051
0
44825
رئیس کمیته امداد شهر فاضل آباد خبر داد؛

بهره‌مندی ۹۰ مددجو فاضل‌آبادی از دوره‌‌های آموزشی

رئیس کمیته امداد شهر فاضل آباد گفت: ۹۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهر فاضل آباد در شش ماهه نخست سال جاری از دوره های آموزشی این نهاد بهره مند شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسینعلی مرزنکلاته، رئیس کمیته امداد شهر فاضل آباد گفت: اردوی یک روزه به منظور غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر فاضل آباد برای آموزش دانش آموزان، دانشجویان و مادران سرپرست خانوار این نهاد در دهنه محمدآباد کتول برگزار شد.

مرزنکلاته افزود: برنامه هایی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی عفاف و حجاب، پیشگیری از اعتیاد، ایجاد صمیمیت در خانواده و مسابقات ورزشی در این اردوی یک روزه برای ۹۰ نفر از مددجویان ارائه شد.

وی در ادامه یادآور شد: سال گذشته ۷۰ نفر ازمددجویان کمیته امداد شهرفاضل آباد از دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد ،آموزش خانواده برای مادران سرپرست خانوار، کلاس آموزشی برای زنان مطلقه و کارگاه آموزشی برای دختران در آستانه ازدواج بهره مند شدند.

مرزنکلاته در ادامه با اشاره به اعزام ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردوی شوق زیارت در سال گذشته عنوان کرد: تاکنون ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شهر فاضل آباد با مشارکت سپاه نینوای استان گلستان به اردوی شوق زیارت مشهد به مدت سه روز اعزام شدند، امیداست تا پایان سال جاری تعداد ۸۰ نفر دیگر نیز راهی سفر مشهد مقدس شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.