1396-05-01 18:58
1430
0
41815
باحضور قره خانی انجام شد؛

کلنگ زنی 3 پروژه گازرسانی در شهرستان علی آبادکتول + تصاویر

باحضور قره خانی نماینده شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان درمجلس شورای اسلامی، جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان وجمعی ازمسئولین شهرستان علی آبادکتول عملیات گازرسانی به روستاهای خولین دره، الستان و نرسو آغاز شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "صفرعلی جمال لیوانی" مدیرعامل گازگلستان ضمن تقدیر اظهار کرد: برای اجرای گازرسانی به این روستا هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد و 552 میلیون ریال برآورد شده و حدود 4271نفر از مردم عزیز شهرستان ازنعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی افزود: خدا را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکبار دیگر شاهد آغاز پروژه گازرسانی در سطح استان هستیم.

GAZRESANI 1

مدیرعامل گازگلستان تصریح کرد: درحال حاضر ازمجموع 74 روستای شهرستان علی آباد کتول تعداد 61 روستا از نعمت گازطبیعی بهره مند می باشند .

جمال لیوانی بیان کرد: تلاش ما بر این است تا پایان سال جاری با همکاری مسئولین منطقه هر چه سریعتر عملیات گازرسانی به این پروژه ها پایان پذیرد ،لذا امیدواریم این خدمات که ازدستاوردهای انقلاب اسلامی و نشات گرفته از تلاش بی وقفه دولت خدمتگزار و کارکنان زحمتکش شرکت بوده مورد رضایت حق تعالی و مردم شریف استان قرار بگیرد.

GAZRESANI 1

در ادامه این مراسم قره خانی نماینده شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان درمجلس شورای اسلامی ، فرماندار و بخشدار شهرستان با تشکر از خدمات ارائه شده شرکت گاز در زمینه توسعه گازرسانی در سطح استان و شهرستان ،بر تسریع در زمینه روند گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان تاکیدو آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و پیگیری در این رابطه اعلام کردند.

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

GAZRESANI 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.