1396-04-22 09:37
1755
0
41388
با هدف حفظ بنیان خانواده انجام شد؛

لبیک بانوان علی آبادی به «ندای فطرت»/ من حجاب را دوست دارم+ تصاویر

تجمع «ندای فطرت» با هدف ترویج و حفظ حجاب و تحکیم بنیان خانواده با حضور بانوان علی آباد کتول در جاده سلامت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ تجمع مردمی «ندای فطرت» به همت جبهه مردمی فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی، حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)، حوزه علمیه شهیده بنت الهدی و اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزار شد که بانوان این شهرستان برای حضور در آن لبیک گفتند.

حجت الاسلام صیادی عضو مرکز مشاوره حوزه های علمیه کشور در این مراسم گفت: حفظ حجاب از ملزومات حفظ بنیان خانواده است و از همین رو دشمن از هم پاشی این نهاد مقدس در جامعه اسلامی، پوشش بانوان مسلمان را نشانه گرفته و برای ترویح بی حجابی با صرف هزینه های زیاد، برنامه ریزی می کند.

وی گفت: حفظ حجاب سلامت روح و جسم را به دنبال دارد و انسان با حجاب همواره از آرامش بیشتری در زندگی برخوردار است.

سرهنگ علی اکبر اژدری نیز در این مراسم گفت: دشمن برای از بین بردن عفت و حیا از جامعه ی اسلامی کشورمان تلاش زیادی کرد و همچنان نیز فعالیت های ضد فرهنگ اسلامی خود را ادامه می دهد، این رو بانوان کشورمان باید هوشیار باشند و نگذارند برای کسب لذت های زودگذر، گوهر عفاف و حجابشان از بین برود.

وی گفت: اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر که از حدود 10 روز پیش توسط بانوان محجبه و بسیجی در این شهرستان آغاز شده، طرح بسیار خوبی در راستای آگاه سازی جامعه نسبت به پیامدهای بد حجابی است که ما نیز از آن حمایت می کنیم و پشتیبان آن هستیم.

در حاشیه این تجمع کارت پستال ها و کتاب داستان هایی با موضوع عفاف و حجاب میان دختران 8 تا 12 سال و کارت پستال ها حجاب ویژه بانوان به همراه شاخه گل میان دختران 16 تا 25 سال و مادران توزیع شد.

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

hejab1

 انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.