1396-04-16 08:02
1159
0
41128
فرماندار علی آباد کتول مطرح کرد:

مدیران برای جذب اعتبار پروژه ها در علی آبادکتول تلاش کنند

فرماندار علی آباد کتول دقت و تلاش مدیران دستگاه ها جهت جذب اعتبارات در راستای بهره برداری از پروژه های بر زمین مانده و اجرای پروژه های جدید در شهرستان را خواستار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، نشست شورای برنامه ریزی علی آباد کتول با هدف بررسی آخرین وظعیت پروژه های سال 95 و ارائه پروژه های پیشنهادی سال 96 با حضور فرماندار و مسئولین ادارات این شهرستان برگزار شد.

احمد تجری مفرد در این نشست با اشاره به ابلاغ اعتبارات استانی در سال جاری، اظهار کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی در راستای جذب به موقع اعتبارات و تسریع در روند اجرای قانونی پروژه ها شهرستان اقدام کنند.

وی نشست های کمیته برنامه ریزی را یکی از مهمترین نشست ها در شهرستان دانست و گفت: در این کمیته به طور تخصصی نحوه تخصیص اعتبارات و میزان بودجه دستگاه ها به منظور اجرای پروژه های مختلف در شهرستان بررسی می شود.

تجری مفرد بررسی و تایید برنامه های توسعه ای شهرستان، بررسی و تصویب برنامه های میان مدت توسعه، تهیه، تدوین و نظارت بر برنامه های 5 ساله، تصویب طرح های توسعه و عمران در قالب برنامه های توسعه، بررسی و توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، بررسی و توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی و بررسی، تصویب و ابلاغ ضوابط توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان را از مهمترین وظایف اعضای کمیته شورای برنامه ریزی شهرستان برشمرد.

فرماندار علی آباد کتول در پایان خاطر نشان کرد: این شهرستان علیرغم اینکه در رده سوم هرم جمعیتی استان گلستان قرار دارد، اما از لحاظ رشد و توسعه پیشرفت زیادی نداشته و برای ارتقاء زیرساخت ها نیازمند اعتبارات ویژه است که باید مدیران در این راستا تلاش جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.