1396-04-08 11:11
2009
0
40840
با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد؛

آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در علی آباد کتول + تصاویر

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری و مسئولین اجرایی و دادگستری علی آباد کتول در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم که با حضور جمشیدی دادستان، تجری مفرد فرماندار و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان علی آباد کتول برگزار شد، بیان کرد: مقاومت شهید بهشتی مقابل دشمنان انقلاب اسلامی و تلاش برای احقاق حق، ایشان را در مسیر الهی جاودانه ساخت.

وی گفت: ما در راه پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی مردان و زنان بزرگ و شهدای زیادی را تقدیم کردیم و باید امروز به پاس این خون ها، از انقلاب خود دفاع کنیم.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول نیز در حاشیه این مراسم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی هفت تیر، مردانی را از دست داد که وجود هر کدام از این عزیزان برای کشور غنیمت بزرگی محسوب می شد.

وی با بیان اینکه شهادت افرادی همچون شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران را تنومند و ریشه دار کرد، گفت: هفتم تیر روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که وظیفه داریم این روز مهم و تاریخی را به نسل های آینده بشناسانیم.

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.