1396-04-06 06:58
1177
0
40770
فرماندار علی آباد کتول مطرح کرد:

قاچاق کالا پاشنه آشیل تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار علی آباد کتول گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتي و اجرايي شدن برنامه هاي آن بايد مبارزه با قاچاق کالا از اولويت های مهم دستگاه هاي اجرايي مرتبط با آن باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ احمد تجری مفرد نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: هدف  از برگزاری این جلسات ارائه راهکارهای کارشناسی در راستای مقابله و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین فرهنگ سازی برای استفاده از تولیدات داخلی است.

وی با تاکید بر لزوم اقدامات عملی جهت حذف زمینه های تبادل کالای قاچاق، اظهار کرد: يکي از مهمترين مولفه هاي ارتقاء توليد ملي و رونق اشتغال، محدود کردن و حذف كالاي قاچاق و سوق دادن جامعه به سمت مصرف توليدات داخل است.

تجری مفرد افزود: دولت با تبيين سياست هاي پيشگيرانه در راستای جلوگيري از ورود كالاي قاچاق تاکنون گام هاي موثري برداشته است که باید این سیاست ها ادامه یابد.

فرماندار علی آباد کتول در پایان با بیان اینکه با باید فرهنگ سازی تقاضای کالای قاچاق در جامعه کاهش یابد، تاکید کرد: دستگاه هاي متولي با همكاري، تعامل سازنده و برنامه ريزي مناسب در راستاي پيشگيري از قاچاق كالا تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.