1396-04-04 15:57
1334
0
40717
فرماندار علی آباد کتول مطرح کرد؛

فضای مجازی محلی برای طعمه گیری سوداگران مرگ

فرماندار علی آباد کتول مسئولان را صاحب رسالت سنگینی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر داسنت و گفت: فضای مجازی در حال حاضر به محل طعمه گیری سوداگران مرگ برای تبلیع، توزیع و تشویق جوانان به مواد مخدر تبدیل شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: مبارزه تنها راه مهار اعتیاد در جامعه نیست و باید برنامه های پیشگیری از اعتیاد را هم در این حوزه دنبال کنیم که این مهم تنها با مشارکت آحاد جامعه عملی می شود.

وی مواد مخدر را ویرانگر توصیف کرد و گفت: بسیاری از معتادان ناخواسته گرفتار مواد مخدر شده‌اند که این مسئله اهمیت آموزش و نقش خانواده‌ها را در پیشگیری و کاهش این معضل بزرگ پررنگ‌تر می‌کند.

تجری مفرد افزود: مواد مخدر در کنار دیگر بحران ها از جمله فقر، نابودی محیط زیست و دیگر تهدیدات به عنوان یکی از بحران های هزاره سوم به شمار می رود و بیشتر کشورها با آن دست به گریبان هستند.

وی قاچاقچیان را از عوامل انحطاط و نابودی جامعه دانست و تصریح کرد: قاچاقچیان مواد تنها به فکر درآمد خود هستند که جمعیت جوان را هدف قرار داده و از مسیر نسل کشی در کشورها، درآمد کسب می کنند.

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه مسئولان رسالت سنگینی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر دارند، اذعان کرد: فضای مجازی نیز در زمینه اعتیاد مزید بر علت شده و توزیع، تبلیغ و تشویق جوانان به مواد مخدر را برای سوداگران مرگ آسانتر کرده است و از این رو نظارت و کنترل این فضا ضرورتی دو چندان دارد.

تجری مفرد همچنین با تاکید بر لزوم فراگیر شدن آموزش ها در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، بهزیستی و کمیته امداد از دستگاه هایی هستند که باید در حوزه آموزش پیشگیری از مواد مخدر فعالیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.