1396-04-02 12:18
2453
0
40643

قهرمانی «ستارگان» در رقابت های مینی فوتبال علی آباد کتول + تصاویر

رقابت های مینی فوتبال شهرستان علی آباد با قهرمانی تیم «ستارگان» به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ رقابت های مینی فوتبال گرامیداشت شهدای خارکلاته و پیشکسوتان مرحوم این محله به همت پایگاه بسیج و اهالی ورزش دوست محله خارکلاته شهرستان علی آباد کتول و با شرکت 7 تیم و داوری حسین مزیدی (زید) و محمد حسن مظفری در زمین شهدای این شهرستان برگزار شد.

پس از گذشت 3 هفته از رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار شد، تیم ستارگان علی آباد کتول توانست با 5 برد و یک شکست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد و تیم های جوان مردان کتول و پرسپولیس نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

از سوی کمیته فنی مسابقات این رقابت ها نیز پوریا دولتی به عنوان فنی ترین بازیکن، ایمان مزیدی با اخلاق ترین بازیکن، سید داود میر دیلمی کامل ترین بازیکن و پدیده جوان مسابقات امیر فندرسکی معرفی شدند.

محسن مزیدی کاپیتان و مربی تیم ستارگان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت یاد شهدا و فوتبالیست های مرحوم این محله و شناسایی استعداد های جوان و معرفی به فوتبال شهرستان بود.

وی گفت: امید واریم در سال های آینده این بازی ها با شرکت تیم های بیشتری برگزار شود و جوانان بیشتری استعداد های خود را به منصه ظهور بگذارند.

مدیر مدرسه فوتبال ستارگان افزود: فوتبال شهرستان در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته و امید است با حمایت مسئولان و بخش خصوصی این روند رو به رشد ادامه داشته باشد تا به جایگاه اصلی فوتبال در استان و حتی کشور برسیم.

در پایان این رقابت ها از اعضای تیم های برتر با اهدای کاپ قهرمانی و جوایز تجلیل شد.

56464

 اعضای تیم ستارگان علی آباد کتول: سید داود میردیلمی، مرتضی مزیدی، احمد حیدری، محمدباقر زنگانه ، امین فرامرزی، عباس دیلم، امیر فندرسکی، علی رضا میرهاشمی، جواد باباکردی و محسن مزیدی ( مربی و کاپیتان تیم) – سرپرست تیم: دکتر آرش مزیدی

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.