1396-02-20 18:34
1725
0
38855
دبیر هیئت بازرسی انتخابات علی آباد کتول:

انتخابات باید با حداکثر اطمینان و کمترین خطا برگزار شود

دبیر هیئت بازرسی انتخابات علی آباد کتول گفت: آراء مردم امانتی است که سرنوشت آینده کشور را می سازد و بر همین اساس باید انتخابات با حداکثر اطمینان و کمترین خطا برگزار شود.

به گزارش گلستان ما، اسمعیل گرزین در حاشیه برگزاری جلسه هیئت بازرسی انتخابات علی آباد کتول در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: از طرف شورای نگهبان و بر اساس ماده 25 قانون انتخابات، بازرسان وزارت کشور بر امر اجرای انتخابات برای برگزاری فرآیند قانونی و سالم این رخداد مهم کشورمان، نظارتی درونی دارند.

وی با اشاره به وظایف این هیات، اذعان کرد: کنترل جریان انتخابات در سطح شهرستان، حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای اعضای هیئت بازرسی شهرستان و بازرسانی که از سوی هیئت بازرسی برای شعب انتخاب می‌شوند، دریافت گزارش‌ از تخلفات احتمالی در اجرای صحیح مفاد قانون انتخابات و تذکر به عوامل اجرایی و هیئت‌های بازرسی شهرهای تابعه در صورت مشاهده موارد نقض یا تخلف از قوانین و مقررات انتخابات، از مهم‌ترین وظایف هیات بازرسی انتخابات است.

دبیر هیئت بازرسی خاطر نشان كرد: امیدواریم که همه ی نامزدهای انتخابات، قواعد بازی سیاسی را رعایت كنند که این مهم لازمه اجرای سیاست‌های کلی مردم سالاری دینی مد‌نظر نظام اسلامی، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

bazresii

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.