1393-07-08 10:58
1837
0
3578
با میزبانی ستاد مردمی فعالان فرهنگی ؛

"معبر بی انتها" در فاضل آباد برپا شد + تصاویر

نمایشگاه فرهنگی "معبر بی انتها" به میزبانی ستاد مردمی فعالان فرهنگی خواهران شهرستان علی آبادکتول در مجتمع فرهنگی شهرفاضل آباد افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ، نمایشگاه فرهنگی "معبر بی انتها" عصر روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد، جمعی از مسئولین ادارات و فعالین فرهنگی شهرستان علی آبادکتول در مجتمع فرهنگی شهر فاضل آباد افتتاح شد.

سمیه امیری دبیر اجرایی ستاد مردمی فعالان فرهنگی خواهران شهرستان علی آبادکتول در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: این نمایشگاه با غرفه های شهدا، دفاع مقدس، عفاف و حجاب، افزایش جمعیت و خانواده، سبک زندگی اسلامی، عرضه ی محصولات فرهنگی و بازی های رایانه ای تا 12 مهرماه آماده بازدید علاقه مندان است.

وی اظهار کرد: در بخش هایی از این نمایشگاه تلاش شده تا آسیب های ماهواره و بازی های رایانه ای غربی و بی محتوا بر زندگی و رفتار شخص در خانواده و جامعه نشان داده شود و همچنین بازی ها و خوراک فکری و فرهنگی مناسب با فرهنگ اسلامی نیز به مخاطبین ارائه شود.

امیری یادآور شد: کارهای ارائه شده در نمایشگاه مجموعی از عکس، پوستر، ماکت و شبیه سازی می باشد تا بازدید کنندگان علاوه بر تنوع از محتوای آن نیز بهره بگیرند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.