1395-03-31 11:11
1457
0
33849
به برکت ماه مبارک رمضان انجام شد؛

میز افطار خیّر علی آبادی برای ایتام + تصاویر

خانواده ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) علی آباد کتول به همت یکی از خیّرین این شهرستان به ضیافت افطار دعوت شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ امام جمعه علی آباد کتول در حاشیه برگزاری این ضیافت، با ابراز خرسندی و قدردانی از اقدام خیرخواهانه خیّر این شهرستان، گفت: این خدمات و اقدامات ذخیره آخرت و مایه خیر و برکت و موجب رفع بلاها از مردم و نزول برکت به سفره ها می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی اظهار کرد: خیّرینی که بانی برگزاری این گونه سفره های پرخیر و برکت هستند، از بهترین بندگان خداوند محسوب می شوند و خدای متعال به این دسته از انسان ها نظر خاصی دارد. 

رییس کمیته امداد علی آباد کتول نیز در این ضیافت افطار با اشاره به اینکه یکی از سنت های زیبا در ماه رمضان، برپایی سفره اطعام برای نیازمندان است، بیان کرد: این حرکت با هدف ترویج و گسترش سنت حسنه اسلامی و حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام انجام می شود.

رضا راثی سرای اذعان داشت: در سال گذشته خیّرین نیکوکار علی آباد کتول با هزینه 33 میلیون و 885 هزار ریال، 380 نفر از ایتام و نیازمندان را در ضیافت افطاری مهمان کردند.

وی اظهار کرد: خیّرین در بخش دیگری نیز با توزیع 195 پرس غذای گرم با پرداخت هزینه 17 میلیون و 550 هزار ریال به خانواد ایتام روستایی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) افطاری دادند.

eftaraytam1

eftaraytam1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.