1395-03-25 08:56
1779
0
33541
ابتکار جالب اهالی روستایی از علی آباد کتول در اردوی جهادی؛

بانوان ساورکلایی با درآمد کاشت برنج ابوالفضلیه میسازند + تصاویر

بانوان جهادی روستای ساورکلاته علی آباد کتول در یک هکتار زمین کشاورزیِ وقف اماکن مذهبی روستا، بذر شالی نشا می کنند تا درآمد محصول برنج آن صرف ساخت و ساز ابوالفضلیه روستا شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ فرمانده سپاه علی آباد کتول در دیدار با جهادگران اردوی جهادی روستای ساورکلاته گفت: وقتی شما را می بینم که با این همه ایثار و اخلاص در سنگر های جهادی نیمه سخت، سخت اقتصادی و نرم فرهنگی پا بر عرصه های اقدام و عمل می گذارید، حرفی برای گفتن ندارم.

سرهنگ محمود بیات کوهسار با بیان اینکه بانوان روستایی در عرصه کار و تلاش با عمل، بسیجی بودن خود را ثابت کردند، افزود: شما بسیجیان پابرجا و محکم در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقتصاد مقاومتی ایستاده اید که دشمن در مقابل شما قدرت نفس کشیدن ندارد.

معصومه آقایی فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) علی آباد کتول نیز در این دیدار عنوان کرد: عظمت این کار جهادی شما بسیجیان بسیار بالا است و در شرایط زندگی امروز دنیا قابل وصف نیست.

سرگروه حلقه صالحین شهید علی کتولی نژاد، فعالیت گروه جهادی را در مقابل از جان گذشتگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ناچیز دانست و بیان کرد: زمانی که امام خمینی (ره)، مردم قهرمان ایران و رزمندگان با دست خالی در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند، کار امروز ما قطره ای در مقابل اقیانوس بیکران آن ها است.

رقیه دنکوب با اشاره به برنامه زمانی فعالیت جهادگران بسیجی، اظهار کرد: بعد از خواندن نماز صبح، برای نشا به اینجا می آییم و با ذکر دعا و بیان آموزه های دینی هنگام نشا، حلقه صالحین را نیز اداره می کنیم و ساعت 11 صبح برای جلسه قرآن کار را تعطیل می کنیم و می رویم و عصر دوباره برای ادامه کار برمی گردیم.

وی با بیان اینکه بانوان ساورکلاته در هر شرایطی به کار جهادی می پردازند، اذعان داشت: این خواهران بسیجی چند روز است که مشغول نشا بذر شالی هستند و با اینکه امروز هوا ابری و بارانی بود کار را تعطیل نکردند.

دنکوب در پایان درباره تاثیر ایثار جهادگران بر مردم روستا، گفت: مالکین زمین های اطراف با مشاهده تلاشگری زنان جهادی مقداری از محصول زمین خود را وقف ابوالفضیله کردند که در زمان برداشت محصول آن را تقدیم هیئت امنای ابوالفضلیه می کنند.

ordoj1

ordoj1

ordoj1

ordoj1

ordoj1

ordoj1

ordoj1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.