1395-03-05 10:09
1326
0
32552
در آیین تجلیل از خادمین طرح نوروزی هلال احمر انجام شد؛

معارفه منتخبین انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر علی آبادکتول + تصاویر

همایش تکریم روسا و اعضای شورای اجرایی سابق و معارفه منتخبین چهارمین دوره مجمع جمعیت هلال احمر علی آباد کتول و تجلیل از خادمین طرح نوروزی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ این همایش با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی و اعضای هلال احمر و اجرای برنامه هایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و آزادسازی خرمشهر همراه بود.

طرح ساخت پایگاه امداد و نجات در علی آباد کتول برنامه ریزی شد

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این همایش، گفت: این شهرستان در میانی ترین موقعیت جغرافیایی استان گلستان واقع شده است بنابراین ایجاد پایگاه امداد و نجات با همه ابعاد مختلف امداد رسانی و بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به مردم و مسافرین ضرورت دارد که در سال جاری این پایگاه برنامه ریزی طرح آن انجام می شود و تا سال 96 به بهره برداری می رسد.

تجری عنوان کرد: به دنبال توسعه زیربنای هلال احمر علی آباد کتول، زمینی به وسعت بیش از 3 هزار متر مربع واقع در جاده کمربندی قدیم این شهرستان به دلیل نزدیکی به جنگل کبودوال برای جذب و خدمت رسانی به مسافرین و اشتغالزایی جوانان این شهر در نظر گرفته شده است.

وی به ساخت پایگاه امداد و نجات در سه راهی حادثه خیز روستای بدراق نوری اشاره کرد و افزود: با وجود تصادفاتی که در این نقطه اتفاق می افتد، خیرین زمینی را برای ساخت پایگاه امداد و نجات در این محل اهدا کرده اند که با ساخت آن رانندگان و مسافرین خودروهای 3 شهرستان گنبد کاووس، علی آباد کتول و آق قلا از آن بهره مند می شوند.

تجری مفرد درباره اینکه بیشترین نیروی فعال در جمعیت هلال احمر از جوانان تشکیل شده است، اذعان داشت: نیمی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند و جمعیت هلال احمر دارای نقطه قوتی است که در امر خدمت رسانی از نیروهای جوان برای پیشبرد هر چه بهتر و سریعتر امداد و نجات استفاده می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه خادمین طرح نوروزی الگوی فرهنگی برای مردم و مسئولین هستند، اظهار کرد: کسانی که در روزهای آغازین سال به مردم و مسافرین خدمت می کنند این ها سهم بسیاری در جذب مسافر به شهرستان دارند که آمار اعلام شده از سوی شهرداری و حوزه گردشگری نیز میزان چندین برابر ورود مسافر به شهرستان نسبت به سال های گذشته را نشان می دهد و همچنین نحوه آداب رفتاری صحیح آن ها با مسافرین نشانگر فرهنگ غنی مردم علی آباد کتول است.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول درباره انتظارات مردم و مسئولین از شورای اجرایی هلال احمر گفت: اعضای شورای اجرایی هلال احمر که با انتخاب مردم فعالیت خود را آغاز کرده است، وظیفه دارند با مردم شهرستان در تعامل باشند و در زمینه جذب گردشگر و پیشگیری و کاهش حوادث در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

تجری مفرد در پایان خاطر نشان کرد: مردم با دیدن چادر های جمعیت هلال احمر احساس آرامش می کنند در همین راستا برای آسودگی خاطر مردم به ویژه مسافرین در سفرهای تابستانه ای که در پیش رو داریم باید تلاش کرد.

امداد و نجات از صفات انبیاست

رییس جمعیت هلال احمر گنبد کاووس نیز در این همایش با بیان اینکه امداد و نجات از صفات انبیاست، گفت: افتخار بزرگی برای امدادگران به خصوص جوانان امدادگر این است که خداوند این توفیق را به آن ها عطا کرده است که در سنگر امداد و نجات به مردم خدمت کنند.

اصغر نودهی با اشاره به اینکه برای رسیدن به هدف نهایی نیاز به برنامه ریزی دقیق است، عنوان کرد: امدادگر هلال احمر با هدف خدمت به مردم پا به عرصه امداد و نجات گذاشته است و با وجود ناملایمتی های در مسیر راهش ناامید نمی شود و به ایثار خود ادامه می دهد.

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

hhelal1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.