1395-02-16 13:56
1188
0
31532

همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» علی آباد کتول + تصاویر

همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول با حضور حجت الاسلام والسملمین قاسمی امام جمعه فاضل آباد، میرباقری مدیر کل اداره امور سیاسی و انتخابات استانداری گستان و شوراهای شهر و روستای بخش کمالان به همراه خانواده هایشان، در سالن ورزشی دخانیات فاضل آباد برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ محمد جواد زنگانه معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این همایش با تشریح وظایف و ویژگی های شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: شوراهای شهر و روستا پیش از اجرای ساخت و سازها و حفاری های غیر مجاز، این موضوعت را به دادستانی و مراجع قانونی ذیربط اطلاع دهند تا از هدر رفتن سرمایه و تخریب محیط زیست پیشگیری شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و کمبود آب شرب شهروندان، تاکید کرد: شوراها و دهیاران توجه داشته باشند که آب شرب برای استفاده در بخش کشاورزی مصرف نشود چرا که در این صورت با کمبود آب آشامیدن در تابستان مواجه خواهیم شد.

زنگانه همچنین با تاکید بر لزوم پرهیز شوراییان از اختلافات بیهوده، گفت: وظیفه اصلی شوراهای شهر و روستا خدمت به مردم است، لذا تلاش کنند با حفظ همدلی و همزبانی، وحدت میان خود و مردم را تحکیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به جذب اعتبارات 883 میلیارد ریالی برای اجرای پروژهای مختلف شهرستان در دولت تدبیر و امید، افزود: با جذب این اعتبارات 335 پروژه در روستاها و شهرهای شهرستان علی آباد کتول اجرا شد که البته این مهم با همیت مردم تحقق یافت.

حسینعلی دیلم کتولی رئیس شورای اسلامی شهر فاضل آباد نیز در این مراسم گفت: با وجود گذشت زمانی کوتاه از آغاز فعالیت شوراهای شهر و روستا، هم اکنون شاهد رشد اثرگذار این نهاد مهم هستیم که زمینه ساز رشد و توسعه زیادی در شهرها و روستاها شده است.

وی با اشاره به لزوم اجرای مدیریت یکپارچه شهری، عنوان کرد: تشکیل شوراهای شهر و روستا موجب بهره گیری از پتانسیل عظیمی شد که قبل از آن مورد توجه قرار نگرفته بود. اما در حال حاضر با توجه به رشد فعالیت شوراهای اسلامی، نیاز است طرح مدیریت یکپارچه شهری اجرا شود، زیرا پراکندگی اختیارات موجب کند شدن فعالیت شوراهای شهر و شهرداری ها می شود.

سید علی میرباقری مدیرکل اداره امور سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز در این مراسم، شوراهای اسلامی شهر و روستا را نهادی مقدس برای خدمت گزاری به مردم دانست و گفت: گره گشایی کار مردم در شوراها از طریق شور و مشورت اتفاقی مهم بود که با تشکیل شوراها رخ داد. 

وی همچنین خطاب به شوراها تاکید کرد: در امر شورایی منیت ها را باید کنار بگذاریم و از اعمال نظرات و سلایق شخصی که به مصلحت جامعه نیست، بپرهیزیم.

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

Hamayeshfaz1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.