1393-06-27 13:57
1826
0
2998

نمایشگاه نقاشی"ترنم" آماده نگاه علی آبادی ها + تصاویر

نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی محبوبه علمشاهی با عنوان "ترنم" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول آماده حضور علاقمندان به این هنر زیبا است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ، محبوبه علمشاهی از هنرمندان جوان شهرستان علی آبادکتول از 7 سال گذشته کار هنر نقاشی و طراحی را آغاز کرد و در حال حاضر خالق بیش از 90 اثر در این حوزه هنری است.

این هنرمند جوان دانشجوی رشته مکانیک است ، اما علاقه وافر به این هنر باعث شد علیرغم تفاوت رشته تحصیلی کار هنر را فراموش نکند و دومین نمایشگاه اختصاصی آثار خود را تحت عنوان " ترنم " برای علاقه مندان به نمایش گذارد.

علمشاهی که قبل از این، آثار دیگرش در 2 نمایشگاه گروهی و یک نمایشگاه اختصاصی هم در معرض نگاه هنردوستان قرار گرفته بود، نمایشگاه  ترنم را با 26 تابلوی طراحی و نقاشی در قالب های پاستل، آبرنگ، رنگ روغن و انواع کوبیسم برپا کرده است.

وی در گفتگو با خبرنگار ما درباره هنر گفت: هنر آرامش روح است، با هنر گذر زمان حس نمی شود و بهترین لحظاتم در زمان خلق آثار هنری  سپری می شود.

حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: اصل هنر در اختیار خالق متعال است که بعد از خلقت انسان به خودش احسن الخالقین گفته است.

وی افزود: با نگاه دقیق به پدیده ها و خلقت، کمال و زیبایی را در جزء جزء آثار خداوند خواهیم یافت که این مسئله الگویی برای هنرمند است.

دیلم خاطر نشان کرد: هنرمند منشاء الگو و تاثرپذیری جامعه است لذا باید آثار براساس هدف و غایتی بوده و در هر اثر فکر و اندیشه در آن متجلی باشد. 

گفتنی است این نمایشگاه تا روز پنج شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول برپا و آماده حضور علاقه مندان است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.