1394-11-20 11:16
998
0
27338
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

آزادی بر مبنای اسلام تعریف می‎شود/ انقلابی بودن یعنی در صحنه بودن

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه آزادی بر مبنای اسلام تعریف می شود، ابراز داشت: آزادی که امام تعریف کردند مبتنی بر شرع، دین، عقل و خردورزی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، مینو اصلانی صبح امروز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری(س) و حضرت فاطمه و شورای حوزه حضرت معصومه (س) شهر فاضل آباد، اظهار داشت: انتخابات مهمترین بخشی است که پیش رو داریم که به فرموده حضرت آقا شرکت در انتخابات یعنی بیعت با رسول‎الله است.

وی با بیان اینکه جریان‎هایی که در صحنه انتخابات به میدان آمدند باید مدیریت شود، ابراز داشت: باید فردی را انتخاب کنیم کهبا دشمنان اسلام سازش نداشته باشند وکسانی که سر سازش با دشمنان دین و اسلام دارند به بلایی دچار می‎شوند که ما قبل از انقلاب با آن روبه رو بودیم.

اصلانی با تاکید به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند« من اصلاح طلب و اصولگرا نمی‎شناسم من انقلاب را قبول دارم».

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور دو مقوله بصیرت پیشین و بصیرت پسین را مهم خواند و تصریح کرد: خواص جامعه باید بصیرت پیشین داشته باشند و بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان امروز دارای بصیرت پیشین هستند، خاطرنشان کرد: بسیجیان با بیانات مقام معظم رهبری ومسائل و جریانات را می‎سنجند با آگاهی و بصیرت پیشین مقام معظم رهبری حرکت کرده و حوادث را مدیریت می‎کنند.

اصلانی با اشاره به اینکه کشور ایران قریب به 30 سال به طور کامل در دامان آمریکا بود، اذعان داشت: کشور ایران در آن زمان به کوچکترین پیشرفتی دست پیدا نکرد زیرا به خودباوری دست نیافته بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: کسانی که با دشمن سازش کردند و با آمریکا به عنوان سرکرده سازش کردند به چنین وضعیتی دچار شدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن یعنی درصحنه بودن، گفت: 99 درصد کشورهایی که با آمریکا ارتباط دارند دچار فقر مالی، فرهنگی و اقتصادی شدند.

IMG ۲۰۱۳۰۱۰۲ ۱۸۴۲۵۶

IMG ۲۰۱۳۰۱۰۲ ۱۸۴۷۳۳

IMG ۲۰۱۳۰۱۰۲ ۱۸۴۳۲۸

IMG ۲۰۱۳۰۱۰۲ ۱۸۴۳۵۵

IMG ۲۰۱۳۰۱۰۲ ۱۹۳۵۲۵

IMG ۲۰۱۳۰۱۰۲ ۱۹۳۵۲۵

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.