1394-10-08 15:49
1999
0
25230
در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول برگزار شد؛

همایش بصیرتی «من انقلابی ام» اساتید گلستانی + تصاویر

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان گلستان در همایشی با عنوان "من انقلابی ام" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، به استقبال حماسه بزرگ 9 دی و روز بصیرت رفتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان گلستان در همایش «من انقلابی ام» پیشاپیش به استقبال روز بصیرت در 9 دیماه رفتند.

در این همایش یک روزه، 2 کارگاه آموزشی با موضوع شناخت فرقه های نوظهور و تکفیری ها و احزاب فعال در کشور ویژه اساتید بسیجی و انقلابی استان برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین نصیری فرد معاون آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و نصرالله نژاد مسئول بسیج اساتید استان گلستان تدریس در این کارگاه ها را برعهده داشتند.

بصیرت و راهبری رهبر معظم انقلاب شاهکار تاریخ است

معاونت تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور در این همایش با اشاره به خنثی شدن فتنه 88 در 9 دی و نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در تجلی بصیرت مردم، گفت: بصیرت و راهبری رهبر معظم انقلاب، شاهکار تاریخ است که توانست موجب حفظ و پایداری جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه شود.

حجت الاسلام والمسلمین نصیری فرد  افزود: بیداری اسلامی در سایه رهنمودها و راهبردهای مقام معظم رهبری حاصل شد و تحول عظیمی در منطقه ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: آمریکا تا قبل از بیداری اسلامی به دنبال محو کردن جمهوری اسلامی از صحنه بود اما پس از بیداری اسلامی استراتژی خود را عوض کرد.

حجت الاسلام نصیری فرد با اشاره به برنامه ریزی و سرمایه گذاری آمریکا در منطقه بر اساس  استراتژی های جدید، تصریح کرد: عدم خروج کشورهای اسلامی از سیطره غرب و جلوگیری از اشاعه و گسترش بیداری اسلامی در دیگر کشورها 2 استراتژی آمریکا برای حفظ موقعیت خود در منطقه بوده است.

معاونت تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور با اشاره به راهبرد دولت آمریکا در این شرایط گفت: دولت آمریکا قبل از بیداری اسلامی بر سر مسلمانان می زد اما پس از بیداری اسلامی برسر اسلام می زند و می خواهد با علم کردن تکفیری ها و داعش، از اسلام چهره ای خونخوار و خشن ساخته و به مردم جهان معرفی کند.

نصیری فرد با تاکید بر نقش اثر گذار رهبری شایسته و واحد در مدیریت و حفظ پایداری یک حرکت انقلابی و اسلامی، یادآور شد: در بیداری اسلامی مردم کشورها خوب پیش رفتند، اما متاسفانه بخاطر نداشتن رهبری واحد، نتوانستند این فضا را مدیریت کنند، لذا غرب با نفوذ بر اخوان المسلمین که در 46 کشور تاثیرگذاری مستقیم دارد، برای مدیریت این فضا وارد شد.

وی با اشاره به نگرانی آمریکا از نفوذ جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه، افزود: 6 قدرت برتر جهان وقتی با ایران پای میز مذاکره می نشینند، یعنی قدرت ما را قبول کرده اند، اما از طرفی تحمل ماندگاری ما در این جایگاه را ندارند، لذا بحث اضمحلال از درون انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند.

نصیری فرد هشدار داد: آمریکا برای اضمحلال داخلی کشورمان، راهبرد بازگشت از آرمان های انقلاب اسلامی، استفاده از نیروهای استحاله شده در درون دولت، انحراف در مدل انقلاب اسلامی و هجمه به جایگاه رهبری و بهره گیری از نفوذ فرهنگی در جامعه را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به پیوند سید حسن نصرالله و نیروهای حزب الله با ایران، خاطر نشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه به دلیل حرکت در مسیر جبهه مقاومت اسلامی است که باید مراقب باشیم از این خط عدول نکنیم.

معاونت تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور در پایان بصیرت و راهبری رهبر معظم انقلاب را شاهکاری بزرگ و مثال زدنی تاریخ دانست و اذعان داشت: امروز بصیرت و بیداری انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه، عزت و آرامش را به کشور و جامعه هدیه کرده است که باید شکر گذار این نعمت بزرگ باشیم.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.