1393-06-06 18:59
2537
0
1875

جشن دختران آسمانی در علی آبادکتول برگزار شد + تصاویر

جشن دختران آسمانی به میزبانی حوزه بسیج حضرت فاطمه (س)، امور بانوان فرمانداری و کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی علی آبادکتول در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز گذشته در جشن دختران آسمانی شهرستان علی آبادکتول با تاکید بر نقش اثر گذار دختران و بانوان در تربیت افراد جامعه بیان کرد: در طول تاریخ بانوانی نظیر حضرت فاطمه (س)، حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه معصومه (س)، حضرت مریم (س) و آسیه همسر فرعون بوده اند که علیرغم فضای فکری و کفرآلود اطرافشان، راه عبودیت را پیش گرفتند که نامشان برای همیشه بر تارک تاریخ اسلام می درخشد.

وی عامل بسیاری از پیروزی های انقلاب اسلامی و همچنین مردم غزه در جنگ را حضور فعال و ارزشمند زنان پاکدامن دانست و اظهار کرد: دلگرمی و پشتیبانی زنان از مردان، در پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی کشورمان و همچنین پیروزی جبهه مقاوت در غزه نقش بسزایی داشته است.

حسینی با تاکید بر اثرگذاری زنان در جامعه تصریح کرد: نوع رفتار زنان می توانند هم در صعود یک جامعه به قله های کمال و هم در سقوط آن به منجلاب اثر گذار باشد، لذا بیشترین هزینه ها و ترفندهای دشمن نیز در مقابله با اسلام، برای انحراف زنان برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اتفاقات اندلس اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن در آندلس که یک کشور اسلامی بود، با رواج فساد و فحشا در جامعه، شیرازه اسلامیت را از آن کشور تخریب کرد، اما امروز دشمن ایران اسلامی کور خوانده است، چرا که ما رهبری آگاه و هوشیار و مردمی ولایتمدار داریم که همواره گوش به فرمان پیام ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول همچنین در پایان با اشاره به غنی بودن فرهنگ اسلامی گفت: فرهنگ اسلامی ما بسیار غنی و برای تمام امور انسان برنامه دارد، لذا هیچ مسلمانی در طول زندگی خود احساس ضعف فرهنگ نداشته و هیجگاه به فرهنگ خودباخته ی غرب نیازمند نخواهد بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.