1394-03-08 15:14
3129
0
15424
حاشیه های نماز جمعه امروز علی آبادکتول؛

مواظب باشید ترکمنچای هسته ای امضا نشود + تصاویر

"مواظب باشید ترکمنچای هسته ای امضا نشود"، مطمئناً تیم مذاکره کننده خلق و خوی پهلوی و شاهنشاهی ندارند. رد شدن از منويات رهبری در هسته ای به مانند رد شدن از سرعتگير همرنگ آسفالت است آن هم با سرعت 180 پلوتونيوم....

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، نماز جمعه این هفته نیز همانند همه ی هفته های دیگر با همه ی حاشیه های زیبا و شکوه صف های منظم نمازگزارن جمعه شهروندان علی آبادکتول در مصلی امام رضا (ع) برگزار شد.

قبل ورود به مصلای نماز جمعه 2 راه بيشتر نداری، يا بايد از ورودی پر درد سر اصلی وارد شوی يا بروی از بهشت زمينی شهدا، با صدای زيبای پرندگان و طراوت عطر بهشتی داخل شوی، که راه دوم همانند راه شهدا ميانبر و نزديکتر است.

هر چه به مصلی نزديکتر مي شوی، صدای خطيب جمعه بيشتر به گوش ات مي رسد."تقوا، تقوا، خودم و شما را به رعايت تقوا سفارش مي کنم."

راستی قبلش يادم رفت بگويم که بايد از پاساژهای سرمايه بگذری و به بوستان بهشت شهدا برسی.

از اين ها که خودش کلی حرف دارد، بگذری به ورودی داخلی مي رسی، ستاد مردمی نماز جمعه آنجا بنری برای لبيک به منويات رهبری گذاشته اند که حق الانصاف آدم دوست دارد ساعت ها به حرف های مردم در اين بنر نگاه کند که از سخنان و چندين مقاله درباره هسته ای بهتر و شفاف تر است.

در میان بنر "گزاره برگ ملت ایران" جمله درشتی به چشم مي خورد.... "مواظب باشید ترکمنچای هسته ای امضا نشود"

درست است دلواپسيم ولی مطمئناً تیم مذاکره کننده خلق و خوی پهلوی و شاهنشاهی که ندارند... آن ها نیز فرزند همین مرز و بوم اند.

و البته نباید یادمان برود که رد شدن از منويات رهبری در هسته ای به مانند رد شدن از سرعتگير همرنگ آسفالت است آن هم با سرعت 180 پلوتونيوم

اندکی دیگر به دنبال سوژه تامل کردم که رزمنده ای پيدا شد و جمله ای تاريخی نوشت؛ "فان حزب الله هم الغالبون" رزمنده فهميده که اگر اخلاق حزب الهی در منش هسته ای باشد، ما پيروزيم آن هم با قيد تضمينی.

 

ابتدای ورود فردی نايلون را به دستت مي دهد و خوش آمد مي گويد و خطیب نیز دارد از پشت تریبون کار برای رضای خدا را سفارش مي کند. از گذرگاه جمع آوری کمک های مردمی هم که مي گذری به فضای بزرگ و زيبايی مي رسی، سمت چپ قالی های خريداری شده برای نمازگزاران گذاشته شده که واقعا خودش از 100 تبليغ برای جمع آوری کمک مردمی بالاتر است.

namaz 1.jpg - 48.12 کیلو بایت

علي ای الحال گرما زياد است، خيلي.... نميدانم آتش هوای شهر است يا آتش رسيدن به معادگاه عاشقان....

 اگر بخواهم از سخنرانی گفته باشم، در خطبه دوم آقا سيد نماز جمعه ما از محافل سياسی شهر مي گويد، دلش پر است، منتها با احتياط سخن مي گويد که نکند سخنش ابزار سوء استفاده قرار گيرد، از خطوط قرمز مي گويد....

در واقعيت آقا سيد وقتی غرق بشويد، او را بيشتر مذهبي می يابيد تا سياسي.

بين 2 نماز هم از خير محترم آقای مزيدی برای کمک به ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف تقدير شد، خدا قوت به مردم علي آباد که الحق و النصاف دست به خير هستند

نماز که تمام مي شود نوبت به صله ارحام مي رسد، اين هم يکی از مزايای نماز جمعه است.

ديگر خيلی هوا گرم شده برای برگشت هم باز 2 مسير وجود دارد يکي شهدا و ديگری مسير پر دردسر...

چه خوش است نمازجمعه ای که با شهدا آغاز و با شهدا به پايان مي رسد و چه خوش است عاقبتی زيبا با شهادت...

 نوشته شده توسط محسن نادران

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.