1393-11-09 14:57
2304
0
9610
فرماندار شهرستان رامیان :

63 پروژه رامیان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان رامیان از افتتاح 50 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی و 13 پروژه و طرح کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

به گزارش گلستان ما، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در گفتگو با "گل رامیان" با اشاره به این مطلب که 58 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: در دهه فجر امسال 46 پروژه عمرانی قابل افتتاح و 12پروژه عمرانی قابل کلنگ زنی هستند.

وی اظهار کرد: با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال  و اشتغال49 نفر 4 طرح اقتصادی و اشتغالزایی افتتاح و همچنین یک طرح اقتصادی و اشتغالزایی قابل کلنگ زنی است.

صادقلو افزود: چهار طرح کلنگ زنی ساختمان فرمانداری، افتتاح زمین چمن مصنوعی دلند، افتتاح المان شدای گمنام خان ببین و افتتاح سردخانه شرکت صنایع غذایی میوه گستر دلند(روستای نی تپه)  بصورت متمرکز انجام می شود.

وی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست.امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی با قیام خود، غرور ملت های مستضعفین را که سالیانی مدید مورد ظلم قرارگرفته بودند به آنان بازگرداند.فرماندار شهرستان رامیان ادامه داد: او نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داده بلکه میلیون ها انسان گمگشته در برهوت جاهلیت عصر مدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتاپرستی فراخواند.وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، چه در داخل و چه در خارج از کشور، ناظران را با پدیده ای تازه در صحنه سیاسی جهان روبرو ساخت. این پدیده بنا به ماهیت اهداف و سرنوشت خود، در هیچ یک از معیارهای سیاسی جهان نمی گنجد.صادقلو بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر جنبش های سیاسی-اسلامی معاصر و به ویژه خاورمیانه تاثیر گذاشت و ما امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران که از ویژگی الهی بودن انقلاب سرچشمه می گیرد نقش دین، عالمان دینی و رهبری و هدایت انقلاب است. فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خان ببین، برگزاری مراسم جشن انقلاب با حضور استاندار در توران ترک، همایش شوراهای دانش آموزی و انقلاب، جشن بزرگ انقلاب ویژه بانوان، یادواره شهدای شهرستان رامیان، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا از برنامه های شاخص در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.