1393-10-05 20:16
2721
1
7769
معاون فرماندار شهرستان رامیان:

نمی توانیم جلوتر از رهبری حرکت کنیم/ ادامه وضعیت فعلی سران فتنه به صلاح است

معاون فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به سالگرد 9 دی و در پاسخ به سوال مبنی بر چگونگی رفتار نظام با سران فتنه گفت: جلوتر از رهبری نمی توانیم حرکت کنیم، ایشان تشخیص دادند در این شرایط رافت اسلامی شامل حال این افراد شود.

به گزارش گلستان ما، سید علی اصغر حسینی معاون فرماندار شهرستان رامیان در گفتگوی اختصاصی با گل رامیان در خصوص موضوع 9 دی و حضور حماسی مردم در گفت : حرکت 9 دی مردم به صورت خودجوش انجام شد و ملت ایران سریع و آگاهانه با پی بردن به توطئه های دشمنان برنامه های آنان را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، بیان کرد: افرادی فرصت طلب و خرابکار به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند که به بی راهه رفتند و خوراکی برای رسانه های غربی شدند که با هوشمندی مقام معظم رهبری و خدمتگزاران انقلاب این موضوع مدیریت شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براحتمال عفو افراد دخیل در فتنه 88 گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و قطعا اگر ضرورت بدانند هر تصمیمی را که به صلاح مملکت باشد، اتخاذ می کنند.

معاون فرماندار شهرستان رامیان افزود: فعلا صلاح در این است که وضعیت به همین صورت باقی بماند.

اصلاح طلبان امروز ربطی به فتنه 88 ندارند

حسینی مرز بین اصلاح طلبان و فتنه گران را اینگونه عنوان کرد: اصلاح طلبان هیچ ربطی با فتنه 88 ندارند. هم اصلاح طلب و هم اصولگرا باید در چارچوب نظام حرکت کنند و هر کسی که خارج از این چارچوب حرکت کند دوستدار نظام نیست.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان به دنبال سران و عوامل فتنه نیستند و اکنون نیز جایگاهی در بین اصلاح طلبان ندارند .

معاون فرماندار شهرستان رامیان در خصوص دلیل تاکید رهبری بر بصیرت، گفت: بصیرت به عنوان یک چراغ و نقشه راه لازم است و مقام معظم رهبری تشخیص دادند و ضروری دانستند که بصیرتی هم در جامعه وهم در خواص نسبت به عموم باشد.

وی معتقد است: در طول تاریخ هم یک سری خواص به خاطر بی بصیرتی ضرباتی به اسلام وارد کردند، پس نیاز است که همه مردم نسبت به مسائل با بصیرت برخورد کنند که این موضع برای مسئولین ازاهمیت بیشتری برخوردار است.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا در مورد کسانی که تا سرحد براندازی نظام پیش رفته اند را می توان با رافت اسلامی برخورد کرد، گفت: جلوتر از رهبری نمی توانیم حرکت کنیم، مقام معظم رهبری تشخیص دادند در این شرایط رافت اسلامی شامل حال افراد شود تا نظام در یک فرصت مناسب تصمیم خود را بگیرد.

معاون فرماندار از همه آحاد ملت، مخصوصا مردم شهرستان رامیان خواست جهت شرکت در تجمع 9 دی که روز سه شنبه ساعت 10صبح در مسجد جامع رامیان برگزار می شود حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رجبلو

زنگ خطر:این مدیر یک اصلاح طلب با بصیرت است. کاش بقیه فرمانداران و زیر مجموعه هایشان ، چنین موضع گیری داشته باشند در خصوص سران فتنه.

0
0
پاسخ
1393-10-05 18:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.