1393-09-22 08:08
1905
0
7155
امام جمعه رامیان:

کاهش قیمت نفت نوکری بیشتر به رژیم صهیونیستی است

امام جمعه شهر رامیان گفت: نفت با توطئه های بعضی کشورهای به ظاهر مسلمان و عربی و برای نوکری بیشتر به رژیم صهیونیستی به قیمت بسیار پایین به فروش می رسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طاهری امام جمعه شهر رامیان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی اظهار کرد: مهم ترین نقش حفظ دین را امام حسین(ع) با شهادتش و حضرت زینب(س) پیام رسان واقعه کربلا ایفا کردند.

وی بیان کرد: برگزاری مراسمات عزاداری باید به معرفت و محبت بیشتر به اولیا و اهل بیت علیهم السلام منجر شود.

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود با اشاره به کاهش قیمت فروش نفت در کشورهای مسلمان افزود: درآمد بسیاری از کشورهای مسلمان از فروش نفت است و با توطئه های بعضی کشورهای به ظاهر مسلمان و عربی و برای نوکری بیشتر به رژیم صهیونیستی نفت را به قیمت بسیار پایین به فروش می رسانند.

امام جمعه شهر رامیان گفت: گروههای داعشی و تکفیری که دست نشانده شیطان بزرگ صهیونیست جنایتکار هستند در کاهش قیمت نفت نقش دارند و باید مسلمانان وحدت بین خود را حفظ نمایند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: بسیاری از علمای شیعه و سنی جنایات گروههای تکفیری و داعشی را محکوم کرده اند و هدف آنان را بدترین روش برای جلوه دادن اسلام عنوان کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تبعیض نژادی در آمریکا تصریح کرد: کشتار بیرحمانه سیاه پوستان و تبعیض نژادی وقومی در آمریکا غوغا می کند و نیز رئیس جمهور انها هم اختیاری ندارد و باید مطیع حرف سازمان سیا باشد.

خطیب نماز جمعه رامیان در پایان سخنان خود با توجه به افزایش قیمت نان، افزایش کیفیت را با نظارت و بازرسی بیشتر مسئولین مربوطه خواستار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.