1393-09-18 11:58
1438
0
6999
فرماندار شهرستان رامیان:

دانشجویان پرچمداران آزادی و نقادی خردمندانه هستند

فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت فرارسیدن 16 آذر ماه، روز دانشجو در بین دانشجویان پیام نور گفت: دانشجویان پرچمداران علم و دانش، آزادی و نقادی خردمندانه هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو در جلسه کرسی آزاد اندیشی دانشجویان پیام نور ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان پیشتازان مبارزه با استکبار و استبداد هستند و 16 آذر ماه را روز آزادی، استقلال و حاکمیت ملی ایران اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به تحریمهای ظالمانه غرب علیه کشور، وابستگی دولت به درآمد های نفتی، فربه بودن دولت با بیش از هشت میلیون حقوق بگیر، نداشتن رشد اقتصادی متوازن و عدم تعادل در تجارت خارجی را از مهمترین دلایل آسیب پذیری اقتصاد ایران در برابر شوکهای جهانی برشمرد .

فرماندار شهرستان رامیان سوء مدیریت را عامل اصلی ایجاد فشار اقتصادی بر مردم دانست وتصریح کرد: تعامل سازنده با دنیا، استفاده مناسب از فرصتها، همگام کردن تکنولوژی داخلی با تکنولوژی خارجی، کاهش وابستگی به نفت و هزینه کردن درآمدهای نفتی در تولید از جملهراههای مقابله با آن می باشد.

korsi

صادقلو با اشاره به تلاشهای دولت یازدهم گفت: دولت تدبیر و امید با تدابیر اندیشیده تورم 46 درصدی را به حدود 20 درصد کاهش داده و رکود اقتصادی سالهای گذشته شکسته شد و رشد اقتصادی منفی 2 در حال حاضر نزدیک به صفر است.

وی راه نجات از بحران های اقتصادی را توجه به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری به رؤسای سه قوه در غالب اقتصاد مقاومتی اعلام و تصریح کرد: این سیاستها با رویکرد جهادی، انعطاف پذیر، فرصت ساز، مولد، درون زا و برون گرا بوده و به کار آفرینی و مشارکت آحاد جامعه و همچنین نقش طبقات کم درآمد و متوسط توجه ویژه ای دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.