1393-09-07 09:59
2653
1
6409

دیدار محمدرضا وطنی با خانواده شهیدان قاسمی + عکس

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهیدان قاسمی در رامیان دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل ازگل رامیان، محمدرضاوطنی مدیر کل و طاشی کارشناس ارزیابی وعملکردآموزش و پرورش گلستان، صادقلو مدیر و ابراهیمی معاون و تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان رامیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهیدان علی و حسین قاسمی در رامیان دیدارکردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : ما هرچه داریم از شهدای این انقلاب است.

محمدرضا وطنی خطاب به خانواده شهیدان قاسمی با بیان اینکه این خانواده بزرگوار، آن چه را که قصد خداوند بوده را عمل کرده اند، تصریح کرد: تربیت درست شما باعث شده تا فرزندانی خوب و نیکوداشته باشید.

در پایان علی اصغر قاسمی پدر بزرگوار دو شهید ضمن خیر مقدم گویی به مسئولان استانی و شهرستانی بیان کرد: پاسدار خون شهیدان باشید و تلاش کنید راه آن ها را ادامه دهید.

گفتنی است، در ابتدای مراسم حسن قاسمی برادر این دو شهید رامیانی و جانباز جنگ تحمیلی خلاصه ای از زندگی شهیدان علی و حسین را بیان کرد و خاطرنشان کرد: این دو شهید بزرگوار در رعایت حیا و حریم روابط محرم و نامحرم بسیار دقت داشتند .

shahidanghasemi

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پایگاه خبری آبشار

با حضور رزمندگان و راویان دفاع مقدس:برگزاری یادواره یکصد شهید شهر خان ببین و منطقه فندرسک+تصاویرhttp://www.absharnews.ir/?p=4051

0
0
پاسخ
1393-09-08 15:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.