1393-08-30 20:59
2665
0
6075
فرمانده سپاه شهرستان رامیان:

شجره طیبه صالحین شاه کلید مبارزه با جنگ نرم است/ افتتاح 5 سوله ورزشی صالحین در هفته بسیج

فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: شاه کلید و اولین عرصه بسیج در مبارزه با جنگ نرم شجره طیبه صالحین است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد جعفریان فرمانده سپاه شهرستان رامیان پس از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگراران رامیانی اظهار داشت:بسیج یعنی بیداری، سازماندگی، یاری دهی و یاری دهنده دین و ولی خدا و نیز جهاد دراه خدا می باشد.

وی بیان کرد: بسیج در 5 آذر سال 58 به دستور حضرت امام (ره) تاسیس شد و خدمات خوبی نیز در دوران اولیه انقلاب و  دفاع از انقلاب و اسلام و مرحله ورود به جنگ نرم از خود به جای گذاشته است .

جعفریان با بیان اینکه بسیج در مبارزه با جنگ نرم در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، رزمی و دفاعی وارد شده است، افزود: شاه کلید و اولین عرصه بسیج در مبارزه با جنگ نرم شجره طیبه صالحین است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و جهاد فرهنگی عرصه های دیگر بسیج برای مبارزه با جنگ نرم می باشد،عنوان کرد:برگزاری نشستهای روشنگری جهت بصیرت افزایی در بین مردم و همچنین در سال جاری در خصوص افزایش سطح آگاهی مردم در آسیبهای ماهواره که مهم ترین رسانه در جنگ نرم است و نیز اعزام کاروان راهیان نور و تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای شهدا از فعالیتهای در عرصه جهاد فرهنگی می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان در ادامه سخنان خود گفت: خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و نیز اشتغال زایی 7 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 82 نفر از جوانان این شهرستان در سال93 در ایجاد تولیدی های کوچک از فعالیتهای بسیج در عرصه های بسیج سازندگی و اشتغال زایی و اقتصادمقاومتی می باشد.

وی از آمادگی گردانهای عاشورا، الزهرا، بیت المقدس و کوثر در دفاع همه جانبه از ارمانهای شهدا خبر داد و تصریح کرد:بسیج در عرصه علمی نیز پیشرفتهایی در فناوریهای صنایع موشک و پهپاد داشته است.

این مقام مسئول تربیت بدنی و آمادگی جسمانی را از دیگر عرصه های فعالیت بسیج ذکر کرد و خاطرنشان کرد: در هفته بسیج امسال 5 سوله ورزشی صالحین در شهرستان رامیان افتتاح می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.