1397-11-05 14:23
1313
0
60639
امام جمعه خانببین و منطقه فندرسک :

امروز هم یک "هزارسنگر" اقتصادی در مقابل دشمن میخواهیم / اقتصاد مقاومتی باید جای اقتصاد لیبرال را بگیرد

امام جمعه خانببین و منطقه فندرسک گفت: امروز هم در برابر مشکلات اقتصادی با کمک مردم و مسئولین یک "هزارسنگر" اقتصادی در مقابل دشمن می خواهیم .  

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام علی محمد بیات در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهارکرد: جامعه امروز نیاز به سبک زندگی فاطمی دارد ، خانواده ای اهل بیتی است که در آرامش باشد.

امام جمعه خانببین و منطقه فندرسک ادامه داد: محیط خانواده میدان جنگ نیست بلکه میدان محبت ، عطوفت و مهربانی است.

وی با اشاره به اینکه بوی مهربانی مانند گل باید فضای خانواده ها را در بر گیرد ، گفت: زن و مرد باید در مسائل دین و دنیا یار و یاور یکدیگر باشند.

حجت الاسلام بیات به شهید حسن باقری روزنامه نگار نخبه دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طی حدود ۲ سال به عنوان یکی از بهترین فرماندهان دفاع مقدس موفق و بی نظیر بودند، سردار سلیمانی در مورد شهید حسن باقری می گوید: حسن باقری تحول آفرین و بهشتی جنگ بود شهید حسن باقریمی گفت باید ابتکار عمل را از دشمن بگیریم.

امام جمعه خانببین و منطقه فندرسک با اشاره به ششم بهمن سالروز حمله کمونیست ها در هزار سنگر آمل، گفت: آن افکار انحرافی که میخواستند به انقلاب تازه به ثمر رسیده ضربه بزنند و عملیات های کوری که انجام دادند تا در این روز به شهر آمل و مردم آمل حمله کردند و مردم خانه ها را سنگر کردند و معروف شد به شهرهزار سنگر در این روز ۴۰ شهید تقدیم انقلاب شد و این شهر تنها شهری است که حضرت امام خمینی (ره)  از آن  در وصیت خود نام بردند.

وی تاکید کرد: امروز هم در برابر مشکلات اقتصادی با کمک مردم و مسئولین یک "هزارسنگر" اقتصادی در مقابل دشمن می خواهیم .  

بیات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی ، گفت: باید برای اقتصاد با ثبات نقشه راه داشته باشیم ، سیاست های اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و با متخلفان برخورد قاطع صورت بگیرد. 

امام جمعه خانببین و منطقه فندرسک خاطر نشان کرد : این اقتصاد مقاومتی یک راهکار است، شعار نیست. اقتصاد مقاومتی باید جای اقتصاد لیبرال را بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.