1393-08-29 12:49
2162
0
6028
به مناسبت هفته کتابخوانی برگزار شد؛

نشست ترویج مطالعه مفید ویژه بانوان شهرستان رامیان + تصاویر

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست ترویج مطالعه مفید ویژه بانوان در روستاهای زینب آباد و قره قاچ شهرستان رامیان برگزار شد .

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، دنشست ترویج مطالعه مفید ویژه بانوان شهرستان رامیان با حضور مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار، رئیس تبلیغات اسلامی رامیان، رئیس کتابخانه های عمومی، مشاور و نماینده بخشدارمرکزی شهرستان رامیان و جمعی از بانوان روستاهای زینب آباد و قره قاچ برگزار شد.

حجت الاسلام ایوب ممشلی در خصوص اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی و کسب علم و دانش از منظر آیات و روایات گفت:دين مبين اسلام و کلام‌­الله مجيد برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است. اهميت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که معجزه پيامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است.

وی بیان کرد: نقش کتاب در هدايت، رستگاری، و پيشرفت علمی و فرهنگی انسان­ها و جامعه بشری بسیار مهم است و در روایات فراوانی کتاب و کتابخوانی را وسيله‌ای برای حفظ و سازماندهی و انتقال ذخاير فرهنگی و علمی به نسل‌های آينده دانسته بر تأثيرات معنوی و اخروی مطالعه و به ميراث گذاشتن دانش برای آيندگان اشارات فراوان می‌کند.

اعظم سلطانعلی مشاور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان رامیان ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به اهمیت کتابخوانی و فواید مطالعه اظهار داشت: مطالعه یکی از ابزارهای مهم آگاهی و عامل موثر در توانمندسازی بانوان است .

وی از بانوان خواستار ارتباط مستمر با دفتر امور بانوان خانواده فرمانداری شهرستان رامیان در درک بهتر مسایل ، مشکلات و مطالبات بانوان شد تا در انجام هرچه بهتر برنامه ها و سیاست های این دفتر به خصوص در سطح روستاها تأثیرگذار باشند .

وحید صادقلو رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان رامیان نیز شرایط ایجاد کتابخانه در روستا را عنوان کرد و ضمن اعلام آمادگی در خصوص ایجاد کتابخانه در روستا از دهیار و شورای اسلامی این روستاها خواست تا مساعدت لازم را در این خصوص به عمل آورند.

در این مراسم از خادمان کتاب با لوح تقدیر از طرف فرماندار و اهدای هدیه تجلیل و به کلیه شرکت کنندگان کتاب اهدا شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.