1393-08-24 09:20
19706
12
5801
امام جمعه اهل سنت تاتار در واکنش به سخنان گرگیج:

سخنان مولوی گرگیج را قبول ندارم / ارادت اهل سنت به اهل بیت پیامبر(ص) کمتر از تشیع نیست

امام جمعه اهل سنت شهر تاتار گفت: سخنان مولوی گرگیج را قبول ندارم و اهل سنت ارادت خاص و قوی به پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان دارند.

به گزارش گلستان ما ، حاجی محمد جرجانی امام جمعه اهل سنت شهر تاتارعلیا در گفتگو با خبرنگار گل رامیان در خصوص اظهارات مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت شهرستان آزادشهر اظهار داشت: صحبتهای مولوی گرگیج را قبول ندارم و اهل سنت ارادت خاص و قوی به پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان دارند.

مولوی گرگیج مدیردارالعلوم فاروقیه روستای محمودآباد گالیکش در اظهارات اخیر خود در جمع نمازگزاران جمعه 16 آبان در شهرستان آزادشهر ، با جاهل و چاپلوس خواندن مردم و علمای اهل سنت که به عرض ارادت به اهل بیت و بخصوص امام حسین (ع) در ماه محرم می پردازند ، آنان افسار گسیخته هایی نامید که پیرو مذهب و دین خود نبوده و جزو اهل سنت نیستند.

امام جمعه اهل سنت شهر تاتار افزود: طبیعت هر انسانی با شنیدن واقعه امام حسین(ع) می لرزد و تحمل آن غیر ممکن است و اهل سنت یزید را لعنت می کند و اقدامات او را بر امام حسین(ع) و یارانش درست و شرعی نمی داند.

وی عنوان کرد: ارادت اهل سنت نسبت به پیامبر(ص) و اهل بیت پیامبر(ص) کمتر از تشیع نیست .

حاجی جرجانی گفت: اهل سنت در عزاداری های اهل بیت و خصوصا امام حسین(ع) شرکت می کنند و عزاداری و سینه زدن و گریه کردن بر اهل بیت علیهم السلام توهین نیست و همان عزا را با روزه و صدقه دادن رفع می کنند.

وی با اشاره به محبت پیامبر(ص) به امام حسن (ع) و امام حسین(ع) تصریح کرد:احادیث متواتری در خصوص اهل بیت رسول الله و حب اهل بیت در بین اهل سنت وجود دارد و زیارت آنها نیز مورد قبول ما می باشد .

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :

نقد یک دانشجوی ترکمن: آقای گرگیج گویا قوائد شریعت خود را از یاد برده اید !

آخوندعبدالباسط نوریزاد:عزاداری برای امام حسین(ع) بر اساس موازین شرعی و فقهی اهل سنت است / سخن هر کس که خلاف این عقیده باشد از دیدگاه اهل سنت مردود است

حاج صفر آخوند قزاقی :  مولوی گرگیج نظر خودش را بیان کرده / نباید حادثه کربلا را فقط یک اتفاق ساده دانست / ما اهل سنت پیرو امام حسین(ع) هستیم

اظهارات علمای اهل سنت گلستان در خصوص عزاداری برای امام حسین(ع)

آخوند عبدالمجید آرمون: ما به هیچ عنوان سخنان مولوی گرگیج را تایید نمی کنیم / اهل سنت مشکلی با برگزاری عزاداری امام حسین(ع) ندارند

آخوند آدینه : گرگیچ اعتقادات خود را در قالب اهل سنت بیان کرده / عزاداری اهل سنت اعتقادی است و پشت پرده سیاسی ندارد

آخوند فرهمند:اظهارات گرگیچ نوعی افراط در خصوص اهل سنت است / اهل سنت امام حسین(ع) را قلبی و اعتقادی دوست دارند

ناصر آخوند قزل :اظهارات گرگیج ریشه در وهابیت دارد / ارادت اهل سنت به اهل بیت(ع) قلبی و عمیق است</p

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بای مراد

آی بریکلا حاج محمد

3
0
پاسخ
1393-08-24 11:13
محمد

خداوند بر عمر این اخوند بزرگوار و بصیر ترکمن بی افزاید و دشمنانش را خار و ذلیل کند.!اللهم احفظ و اید و وانصر قائدنا الامام سید علی خامنه ای (دام ظله) بالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)به فرموده رهبر و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام سید علی خامنه ای (سلمه الله) و کلیت بیانات ایشان مبنی بر عدم اختلاف افکنی بین سنی و شیعه، هر کسی در هر لباسی که باشد و بخواهد بین امت اسلامی تفرقه افکند مزدور استکبار جهانی و دشمنان اسلام است و باید ریشه کن شود.و بعضی مزدوران در استان گلستان با اتخاذ مواضع از پیش نوشته شده از عربستان و اسرائیل سعی در متشنج کردن جو آرام استان گلستان را داشته اند. اینان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت اسلامی هستند.!مرگ بر ضد ولاین فقیهمرگ بر منافقین و کفارمرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده.!!!

5
7
پاسخ
1393-08-30 13:03
صادق

در چهره این آخوند ترکمن نور محبت اهل بیت (ع) بسیار واضح قابل رویت است.الله یحفظک

4
5
پاسخ
1393-09-01 05:36
ali

این اخوند تا قبل از امام جمعه ای طرفدار قرص و محکم مولوی گرگیج بود حالا چه موضع ای گرفته که سینه زدن گناه نیست و با صدقه دادن گناه عزا را رفع میکنند این شد فتواه خنده دار است

7
5
پاسخ
1393-09-01 18:41
سید

اول‌به‌سخنان‌مولوی‌درست‌گوش‌کنید‌واقعا‌شما‌‌چاپلوسید

6
3
پاسخ
1400-02-24 12:55
عباس

درود به امام خامنه ای آماده فرمانیم

3
3
پاسخ
1400-09-22 11:28

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.