1397-06-25 18:02
1802
0
57020
به همراه پخش زنده از صدا و سیمای کشور؛

برنامه «سینه‌زنی کمر به کمر» روز عاشورا در رامیان برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان گفت: برنامه «سینه‌زنی کمر به کمر» در روز عاشورای حسینی در شهرستان رامیان برگزار می‌شود که به صورت زنده و سراسری در صدا و سیمای مرکز ایران پخش خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدباقر جلالی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه «سینه‌زنی کمر به کمر» در روز عاشورای حسینی در شهرستان رامیان برگزار می‌شود که این مراسم به صورت زنده و مستقیم در صدا و سیمای کشور پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهمترین برنامه عزاداری سیدالشهدا(ع) که در سطح شهرستان رامیان، استان گلستان و همچنین در سطح کشور برگزار می‌شود ویژه برنامه بین‌المللی «سینه‌زنی کمر به کمر» است که به صورت زنده از شبکه سراسری از شهرستان رامیان پخش می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان در خصوص اهم برنامه‌ها در ایام محرم ابراز کرد: در ایام محرم 709 روحانی اعزامی در سطح شهرستان رامیان داشتیم که در مساجد و تکایای مختلف این شهرستان در ایام محرم سخنرانی دارند.

جلالی اذعان کرد: شهرستان رامیان دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر دارد و این شهرستان قریب به 200 هیات مذهبی همراه با 250 مداح با قومیت‌های مختلف در مراسم عزای حسینی در سطح شهرستان رامیان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره اینکه محرم را باید گرامی بداریم، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا محرم را کمرنگ جلوه دهند که در این راستا ذاکران، مبلغان و مداحان در تشریع اهداف قیام حسینی (ع) به نهضت حسین (ع) و نقش آن در ادامه دین باید توجه کافی را داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان با تاکید بر اینکه عزاداری‌ها و برنامه‌های ماه محرم آگاهانه و به دور از بدعت برگزار شود، یاداور شد: محرم رمز بقای اسلام ناب است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.