1393-08-10 08:04
2383
0
5162
ششمین روز سوگواری سالار شهیدان؛

عزداری استاندار گلستان در سرزمین مادری + تصاویر

ششمین روز سوگواری سالار شهیدان با حضور استاندار ، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان در محل زینبیه رامیان برگزار شد.

به گزارش گلساتان ما به نقل از گل رامیان، ششمین روز سوگواری سالار شهیدان با حضور حسن صادقلو استاندار ، جواد صادقلو فرماندار، سرهنگ حمیدرضا شهمرادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان در محل زینبیه رامیان برگزار شد.

رفتار شناسی پیامبر در قبال امام حسین(ع) از زبان استاندار

دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان شامگاه جمعه 9 آبان ماه در جمع عزاداران رامیان ضمن اشاره به اینکه امام حسین (ع) زندگی و همه چیزش را برای خدا مدیریت کرد، اظهار داشت: کربلا تنها یک تاریخ نسبت بلکه فلسفه تاریخ است چرا که مربوط به تمام زمان هاست.

sog11

وی با بیان اینکه یکی از راه های شناسایی بزرگان مراجعه به سخن بزرگی دیگر در مورد آنان است، افزود: رفتار شناسی پیامبر به عنوان بزرگترین شخصیت نظام هستی در قبال امام حسین (ع) بسیار عجیب است و در مکان های مختلف رفتاری منحصر به فرد نسبت به ابا عبدا... داشتند.

استاندار گلستان در ادامه با تاکید بر معراج پیامبر گفت: پیامبر اکرم در گزارش خود از معراج فرمودند که «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه ی النجاه» و به راستی چراغ هدایت و کشتی نجات در تاریکی ها و طوفان ها کارایی خواهند داشت و امام حسین (ع) نماد هدایت و نجات در تمام زمان ها و همه مکان هاست.

صادقلو عبارت سبط پیامبر در مورد امام حسین (ع) را فراتر از نسبت خونی و به معنای امت، جماعت و ملت دانست و تصریح کرد: پیامبر همواره برای امام حسن(ع) و امام حسین(ع) عبارت سبط را استفاده می کرد چرا که فضیلت و بزرگی این دو به اندازه یک امت و یک ملت است.

لازم به ذکر است در این مراسم دکتر حسن صادقلو به تبیین چهره حضرت قاسم(ع) پرداخت و ایشان را یکی از چهره های سپید واقعه عاشورای حسینی معرفی کرد.

گفتنی است ؛ مرثیه سرایی در مدح سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش توسط مداح اهل بیت جلال بای برگزار شد.

sog12

sog13

sog14

sog15

sog16

sog17

sog18

sog19

sog20

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.