1396-11-13 13:57
993
0
49908
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان :

10 شب در 30 مسجد ویژه دهه فجر در شهرستان رامیان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان با اشاره به برگزاری 280 برنامه ویژه دهه فجر امسال، گفت: برنامه 10 شب در 30 مسجد در ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام محمدباقر جلالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دهه فجر امسال حدود 280 برنامه در این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: از این تعداد، 50 برنامه شاخص است و 30 برنامه با هدف مسجد محوری در مساجد این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه هرساله برنامه 10 شب با انقلاب در 10 مسجد برگزار می شد، افزود: امسال با توجه به وسعت شهرستان و استقبال از این طرح، برنامه 10 شب در 30 مسجد اجرا می شود.

وی بیان کرد: یادواره های شهدا، محفل انس با عنوان عطر قرآن در فجر انقلاب، دعای متمرکز ندبه، سه همایش بزرگ شهرستانی با سخنران کشوری با موضوعات اقتصادمقاومتی تولید اشتغال، فضای مجازی و پیامد آن و سبک زندگی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامیان افزود: اجرای این برنامه ها با هدف توجه به بومی بودن برنامه ها و درنظر گرفتن محفل های انس با قرآن، توجه به قومیت ها و انتقال شادی به کودکان است.

وی با اشاره به اهداف دیگر این برنامه گفت: با توجه به تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با دهه فجر انقلاب برنامه ها بگونه ای تنظیم شده است که برگزاری جنگ های شادی در نیمه دوم دهه فجر باشد.

جلالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان، گفت: برنامه ها صرفا عمرانی و اقتصادی نباشد و برنامه های فرهنگی سرلوحه است.

وی افزود: روز 21 بهمن ساعت 9 صبح افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد رامیان برگزار می شود.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای رامیان، خان ببین، دلند و تاتارعلیا و روستاهای زینب آباد و توران فارس ساعت 10 صبح برگزار می شود و مردم بار دیگر با حضور حداکثری و خلق حماسه ای دیگر پشتیبانی به ولایت فقیه و نظام و انقلاب را به دشمنان قسم خورده اسلام نشان بدهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.