1393-08-05 10:59
2685
1
4932
طی حکمی از سوی فرماندار و رئیس کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید رامیان ؛

انتصاب اعضای انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید رامیان + حکم

فرماندار و رئیس کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان طی حکمی اعضای کمیته دائمی نهضت مطالعه مفیدشهرستان را منصوب کرد.

به گزارش گلستان ما ، وحید صادقلو مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار گل رامیان اظهار داشت: جواد صادقلو فرماندار و رئیس کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان طی حکمی اعضای کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان را منصوب کرد.

وی بیان کرد: بر اساس این احکام سید احمد باقری رامیانی، سهیل رضائیان، نصرت الله صادقلو، وحید صادقلو، فاطمه جاهدی و اعظم سلطانعلی به عضویت «کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان» منصوب شدند.

وی گفت: دستيابي به جايگاه ممتاز در جهان از نظر سرانه مطالعه و به خصوص مطالعه مفيد براساس سند چشم¬انداز بخش فرهنگ عمومي در افق ايران 1404، افزايش فضاي كتابخانه¬هاي عمومي به ميزان 8 متر به ازاي هر 100 نفرو فراهم¬آوري 4 جلد كتاب به ازاي هر نفر در كتابخانه¬هاي عمومي ازاهداف کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان می باشد.

صادقلو ،عضويت 35درصد جمعيت ايران در كتابخانه¬هاي عمومي،توجه به مطالعه غيردرسي و مفيد در روند آموزش رسمي كشوروتوجه به مطالعه مفيد در برنامه¬هاي اوقات فراغت را از دیگر اهداف کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید ذکر کرد.

مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان رامیان در خصوص وظايف انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان تصریح کرد: مطالعه ، بررسي و تدوين برنامه و بودجه سالانه جاري و عمراني كتابخانه هاي تحت پوشش و ارائه آن به انجمن استان، همكاري با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و ساير دستگاههاي دولتي در زمينه ساخت ، تجهيز ، تكميل و بازسازي كتابخانه ها، جذب، نگهداري و انجام ساير امور اداري مربوط به نيروي انساني شاغل در كتابخانه هاي تحت پوشش و تشويق به اهداي زمين، كتاب و ساير كمكهاي نقدي و غيرنقدي به كتابخانه ها می باشد.

وی در پایان ، افتتاح حساب مخصوص در يكي از بانكهاي دولتي در محل، براي نگهداري وجوه حاصل شده از محل كمكها و درآمدها،تهيه و نگهداري دفاتر قانوني و انجام امور دريافت و پرداخت و امور مالي و واريز كمكهاي نقدي و تقويم و نگهداري كمكهاي غيرنقدي و تهيه و ارسال گزارش عملكرد و تراز مالي سالانه انجمن در پايان هر سال جهت بررسي به انجمن كتابخانه هاي عمومي استان را از دیگر وظايف انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان عنوان کرد.

متن حکم به این شرح ذیل است:

إقرأ و رَبُّك الأكرم ألّذي عَلّمَ بالقلم" سوره مباركه علق"

جناب آقاي سید احمد باقری رامیانی

جناب آقاي سهیل رضائیانی

جناب آقاي نصرت الله صادقلو

سرکارخانم فاطمه جاهدی

سرکارخانم اعظم سلطانعلی

 سلام علیکم

به استناد ماده 9 سند نهضت مطالعه مفید مصوبه جلسه 673مورخ 4/8/90شورای عالی انقلاب فرهنگی و با امعان نظر به پیشنهاد شماره 184مورخ 1/8/93رئیس محترم اداره کتابخانه های عمومی و دبیر کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان جناب عالی/ سرکارعالی که از تعهد و تجربیات مفیدی در عرصه فرهنگی و نیز کتاب و کتابخوانی بهره مندید، بعنوان عضو کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان منصوب می نمایم، امید است با حضور فعال در جلسات و ارائه راهکارهای سازنده به منظور تحقق اهداف کامل سند مذکور موفق و مؤید باشید.

ketab1

ketab2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.