1396-09-23 10:57
1393
0
47802
آخرین جزئیات کشف جسد در رامیان؛

قتل مرد جوان بلوط فروش با ضربات چاقو در جنگل دلند/ احتمال وقوع قتل توسط دوست قدیمی

شامگاه گذشته پس از کشف جسد مرد جوانی در جنگل دلند شهرستان رامیان، پلیس دو مظنون را در خصوص این واقعه دستگیر کرده که تاکنون با توجه به شواهد موجود، احتمال وقوع قتل توسط دوست مقتول وجود دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، شامگاه گذشته بر اساس تماس شهروندان با پلیس 110، کشف جسد مرد جوانی در جنگل دلند شهرستان رامیان به پلیس گزارش شد که بلافاصله نزدیک‌ترین تیم گشتی پلیس شهرستان به محل کشف جسد اعزام شد.

پس از حضور کارآگاهان در محل کشف جسد، آثار برخورد شیء نوک‌تیز به سر و دستان این مرد جوان مشاهده شد که با توجه به وجود این آثار و شواهد و قرائن مختلف موجود در محل، وقوع قتل برای کارآگاهان مسجل شده است.

این مرد جوان که گفته می‌شود سابقه مصرف مواد مخدر را داشته است، جوانی بوده که در جنگل بلوط جمع می‌کرده که افراد محلی وی را مورد شناسایی قرار داده‌اند.

با توجه به شناسایی هویت مقتول، پلیس بلافاصله تحقیقات تخصصی را پیرامون دوستان، آشنایان، اطرافیان و خانواده مقتول آغاز کردند تا بتوانند به هویت قاتل و یا قاتلان دست پیدا کنند.

از شامگاه گذشته تا کنون تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی شهرستان رامیان بدون وقفه ادامه داشته و تاکنون دو مظنون در خصوص این پرونده دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی رامیان منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان با تائید خبر دستگیری این دو نفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از این دو فرد دستگیر شده فردی بوده که بارها همراه مقتول دیده شده و چندین‌بار با وی برای جمع‌آوری بلوط به جنگل رفته است.

علی اکبر بای بیان کرد: این فرد روز حادثه همراه مقتول به جنگل نرفته و در تحقیقات مشخص شده که منزل هم نبوده و به دوستانش سپرده تا گوشی تلفن همراه و مدارکش را از خانه گرفته و به وی برسانند.

وی افزود: فرد مظنون دستگیر شده دیگر نیز اظهاراتی دارد که برای پلیس دارای ابهام است و تلاش برای کشف حقیقت همچنان ادامه دارد.

بر اساس اظهارات پلیس، هنوز دلایل محکم و مشخصی در خصوص مجرم بودن هیچ یک از این دو فرد دستگیر شده به دست نیامده و این دو فرد تنها مظنون هستند و تحقیقات برای کشف حقیقت و دلایل و انگیزه قاتل و یا قاتلان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.