1396-05-17 06:21
1225
0
42463
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان:

پنجاه و پنج روستای رامیان گاز رسانی می شود

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این مطلب که 55 روستای شهرستان رامیان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، افزود: تاکنون تعداد 17 واحد صنعتی عمده و 5 جایگاه CNG شهرستان رامیان از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، "صفر علی جمال لیوانی" در جمع خبرنگاران استان از بهره مندی 55 روستای شهرستان رامیان از گازطبیعی خبر داد.

وی افزود: از مجموع 64 روستای شهرستان رامیان تا به اکنون تعداد 55 روستا گازرسانی شده است، ضمن اینکه عملیات اجرایی گاز رسانی به 2 روستای شهرستان نیز درحال انجام می باشد.

"جمال لیوانی" افزود: درحال حاضر درسطح شهرستان رامیان افزون بر چهارصد و سی و دو کیلومتر شبکه اجرا، تعداد 14 هزار و 826 انشعابات نصب، تعداد 23 هزار و 952 مشترک جذب و 23 هزار و 684 خانوار نیز از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان اذعان کرد: در همین راستا تعداد 17 واحد صنعتی عمده و 5 جایگاه CNG شهرستان نیز گاز رسانی شده است.

این مقام استانی در پایان از همه مشترکین عزیز شهرستان تقاضا کرد که صورتحساب گاز بهای مصرفی خود را در موعد تعیین شده و بصورت الکترونیکی پرداخت نمایند، تا انشاء ا... این شرکت بتواند خدمات گازرسانی را به موقع  ارائه و خللی در روند توسعه گازرسانی به سایر مناطق بوجود نیاید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.