1396-04-28 12:54
1740
0
41646
به همت گروه جهاد عاطفه ها؛

آرزوهای مردانه کودک میانکاله ای برآورده شد + تصاویر

بعد از 6 روز تلاش گروه جهاد عاطفه ها در روستای میانکاله بخش فندرسک شهرستان رامیان، یک خانواده محروم دارای خانه ای با تجهیزات رفاهی شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، روز سه شنبه، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام جلالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامیان و با حضور فرمانده سپاه شهرستان خانه محروم که توسط گروه جهاد عاطفه ها ساخته و مجهز به امکانات رفاهی شده بود، افتتاح شد.

گروه جهاد عاطفه ها بعد از 6 شبانه روز تلاش بی وقفه و جهادی، آرزوی مردانه دو کودک میانکاله ای براب داشتن یک خانه بود را برآورده کردند.

این گروه برای اقدام یک کار جهادی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری "آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است." با طی مسافتی طولانی از مشهد، کار خود را از روز پنجشنبه 22 تیر آغاز کرده و امروز ظهر به پایان رسید.

اداره تبلیغات اسلامی و سپاه شهرستان رامیان امروز با حضور در جمع این گروه با اهدای یک جلد قرآن و حوله ابریشمی از صنایع دستی شهر رامیان، به رسم یادبود، خداقوت و دست مریزادی به جهادگران این گروه گفتند.

این خانه با کمک خیرین گروه جهادی عاطفه ها احداث شد.

در این دیدار قرار شد یک دستگاه اسپیلت از طرف سپاه به این خانواده اهدا شودو همچنین مشکل آب این خانوار توسط اداره آب شهرستان رفع شود و مشکل برق هم توسط نماینده شهرستان رامیان در حال پیگیری است.

khanmah1

khanmah2

khanmah3

khanmah4

khanmah5

khanmah6

khanmah7

khanmah8

khanmah9

khanmah10

khanmah11

khanmah12

khanmah13

khanmah14

khanmah15

khanmah16

قبل از حضور گروه جهادی

khanmah17

khanmah18

khanmah19

khanmah20

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.