1396-04-13 08:01
1583
0
41003
رئیس پلیس رامیان تشریح کرد:

جزییات سرقت از خانواده کرمانی در حوالی پارک جنگلی دلند

رئیس پلیس رامیان از جزئیات سرقت خودرو در حوالی پارک جنگلی دلند ساعت 21 دوشنبه شب از یک خانواده مسافر و اهل کرمان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، رییس پلیس شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات خبر مربوط به سرقت خودرو در حوالی پارک جنگلی دلند گفت: ساعت 21 دوشنبه شب گذشته یک خانواده اهل کرمان که از بجنورد به سمت گرگان در حرکت بودند در حوالی پارک جنگلی دلند جهت لحظه ای استراحت متوقف می شوند.

سرهنگ علی اکبر بای افزود: در همین فاصله توقف خودروی سمند، دو نفر راکب موتور سیکلت که در حال گذر از کنار آنها بودند نقشه سرقت از این خانواده و خودروی آنها را در سر پروراندند و بلافاصله به سمت خودرو حمله ور و با راننده درگیر شدند.

وی اضافه کرد: راننده با مقاومت زیاد نتوانست جلوی دوسارق را بگیرد و در نهایت یکی از سارقان با چاقو به سر و صورت راننده آسیب می زنند و بر اثر همین اصابت چاقو، راننده از دو قسمت سر و یک قسمت چشم دچار آسیب می شود که البته این آسیب دیدگی سطحی بوده است.

رییس پلیس رامیان در ادامه افزود: سارقان خودروی این خانواده و تعداد شش النگو طلا مربوط به همسر راننده را به سرقت می برند که بلافاصله پس از دریافت خبر حادثه، طرح مهار در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اجرا که در نهایت پس از یک ساعت و نیم تلاش خودروی سرقتی در مسیر نگین شهر پیدا شد.

سرهنگ علی اکبر بای تصریح کرد: شناسایی برای دستگیری این رو سارق آغاز شده است.

وی در خصوص شایعات منتشره در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر مسلحانه بودن این سرقت افزود: این سرقت مسلحانه نبوده و از مردم تقاضا می شود خبرها را از طریق رسانه های معتبر بویژه صداوسیما پیگیری کنند.

رییس پلیس رامیان در پایان توصیه کرد: مسافرانی که قصد استراحت و یا اسکان دارند حتما در مناطق امن و تفرجگاه های معین و رسمی که پلیس هم در آنجا حضور دارد استفاده کنند و از قرار دادن اشیاء و لوازم قیمتی در منظر افراد خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.