1396-01-27 16:02
1149
0
37885
فرماندار شهرستان رامیان:

مطالبات کارگران مراغ جاده النگ به شاهرود پیگیری و پرداخت می شود

فرماندار شهرستان رامیان از پیگیری پرداخت مطالبات شرکت راهسازی مراغ و کارگران آن برای جاده النگ رامیان به شاهرود در این شهرستان خبر داد و گفت: این شرکت قبل از آغاز سال نو با فروش یکی از ماشین آلات خود به هر یک از کارگران بین 15 تا 20 میلیون ریال پرداخت کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، کارگران شرکت مراغ پروژه جاده سازی النگ رامیان به شاهرود، بعد از یک سال شنیدن وعده های تکراری و بدون عمل پیمانکار و فشار اقتصادی بالاخره سکوت خود را شکستند و نهایت برای رساندن صدایشان به گوش مسئولین ، کارفرما و پیمانکارشان و برای دریافت مطالبات یکساله شان در اسفندماه سال گذشته به تعداد چهار دفعه به نشانه اعتراض و درخواست مطالباتشان مقابل این شرکت تجمع کردند ولی تاکنون هیچ خبر مسرت بخشی دریافت نکرده اند.

این کارگران با درخواست از "گل رامیان" برای رساندن صدای اعتراضشان به مسئولین خواستار رسیدگی به این مشکل شده است و چندین بار مشکلات آنان در این سایت و کانال تلگرامی "گل رامیان" درج شد.

در همین راستا جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار ما درباره اعتراض کارگران شرکت راهسازی مراغ در جاده رامیان به شاهرود به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان گفت: این شرکت پیمانکار قبل از آغاز سال نو با فروش یکی از ماشین آلات خود به هر یک از کارگران بین 15 تا 20 میلیون ریال پرداخت کرده است.وی اظهار کرد: عدم تخصیص اعتبارات سال گذشته، دلیل اصلی اعتراض کارگران است که توسط برخی از افراد غیرمسئول فرافکنی نیز می شود و درحال پیگیری است.

صادقلو بیاتن کرد: این شرکت راهسازی که پیمانکار مرحله نخست بهسازی جاده النگ این شهرستان به شاهرود به طول 25 کیلومتر است، قراردادی به ارزش 300 میلیارد ریال دارد.

وی تصریح کرد: پیمانکار این شرکت، تاکنون 50 درصد از 100 میلیارد ریال کار انجام شده اش را دریافت کرده است و مابقی نیز به دلیل مشکلات مالی کشور و عدم تخصیص بموقع اعتبارات سال گذشته در حال پیگیری از طریق وزارت راه و شهرسازی است.

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به پیگیری های انجام شده خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات این شرکت که کمتر از یک میلیارد ریال است، مربوط به حقوق و دستمزد کارگران آن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.