1393-07-09 03:59
1087
0
3602
فرمانده سپاه شهرستان رامیان خبر داد:

استقرار 7 پایگاه جمع آوری کمک برای بازسازی غزه در رامیان

فرمانده سپاه شهرستان رامیان از استقرار 7 پایگاه ثابت جمع آوری کمکهای نقدی برای بازسازی غزه در شهرستان رامیان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، سرهنگ جواد جعفریان فرمانده سپاه شهرستان رامیان در خصوص تشریح برنامه های بسیج در جمع آوری کمکهای مردمی برای بازسازی غزه در گفتگو با خبرنگار گل رامیان اظهار داشت: جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی در غزه با دفاع جانانه مردم غزه در مقابل رژیم کودک کش و غاصب و پیروزی که به مدد خداوند و تلاش مردم مسلمان غزه و حمایتهای خوب کشور اسلامی ایران اتفاق افتاد که در کنار این پیروزی یک سوم از مدارس و خانه های مردم غزه زیر موشکها وبمبارانهای رژیم صهیونیستی دچار خسارت شد.

وی بیان کرد : بعنوان یک کشور مسلمان از پیروزی مردم مظلوم غزه خوشحالیم و خودمان را در این پیروزی شریک می پنداریم و همچنین در تکمیل این پیروزی کمکهای مالی بسیجیان و مردم مومن و ولایت مدار شهرستان رامیان در بازسازی غزه ادامه خواهد داشت .

جعفریان افزود : با کمک و همیاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش و کلیه ادارات شهرستان رامیان درروزهای 4 شنبه، 5 شنبه و جمعه 9 تا 11 مهرماه کمکهای مالی مردم این شهرستان جهت هدیه به مردم غزه جمع آوری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد جمع آوری کمکهای مردمی به غزه تشکیل شده است در خصوص تعداد پایگاههای ثابت در سطح شهرستان، گفت: 2 پایگاه در رامیان، 2 پایگاه در خان ببین، یک پایگاه در دلند ، یک پایگاه در تاتار و یک پایگاه در روستای دارکلاته جهت جمع آوری کمکهای مردمی مستقر می شوند.

جمع آوری کمکهای روستایی توسط فرماندهان پایگاههای بسیج

همچنین کمکهای مردمی در روستاها توسط فرماندهان پایگاههای بسیج جمع آوری و به شماره حساب 210 بانک صادرات شعبه فدائیان اسلام واریز می شود.

جمع آوری کمک به بازسازی مدارس شهرغزه

کمکهای ادارات نیز توسط بسیج ادارت و نیز حوزه بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان صندوقهای سیاری در سطح مدارس جهت جمع آوری کمک به بازسازی مدارس شهر غزه جمع آوری می شود.

در روز جمعه نیز پایگاههایی در مصلی های نماز جمعه و نیز در روز جمعه پایگاههایی در مصلی های نماز جمعه سطح شهرستان کمکهای نمازگزاران را جهت بازسازی شهر غزه جمع آوری خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان ضمن تشکر از ستاد کمکهای جمع آوری مردمی به غزه تصریح کرد : از همه مردم خوب و ولایت مدار شهرستان جهت حضور فعال و چشمگیر دعوت می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.