1395-12-05 16:34
1190
0
35673

باند قاتلان زن جوان در ایرانشهر دستگیر شدند/تکه های مثله شده جسد در سطل زباله منزل قاتل کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری باندی که برای سرقت طلا، زن جوان را پس از قتل، تکه تکه کرده بودند در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پهره؛ سردار حسین رحیمی با اعلام این خبر گفت: یک اسفندماه امسال خبر مفقود شدن زنی 22 ساله به مرکز فوریت های پلیس ایرانشهر گزارش شد.

وی گفت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته مشخص شد همزمان با مفقود شدن زن جوان، خانم دیگری که به صورت تنها در یکی از واحدهای آپارتمان مذکورسکونت داشته است نیز قصد خروج از شهرستان ایرانشهر را داشته است که برای ارائه تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ضمن اشاره به مشکوک شدن به اظهارات ضد و نقیض فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس افزود: با هماهنگی مراجع قضایی از محل سکونت وی بازرسی به عمل آمد که بدن تکه تکه شده زن جوان مفقود شده در سطل زباله بالکن منزل این شخص کشف شد.

وی تصریح کرد: قاتل با کشف جسد به ارتباط نزدیک با مقتول که همسایه وی بوده اعتراف کرد و بیان داشته زن جوان را با همدستی یکی از دوستانش به نام رقیه و پیمان( برادر شوهر رقیه) برای سرقت به منزل خالی از سکنه خود کشانده و با او درگیر شدند که در این درگیری مقتول بر اثر برخورد با میز، جان خود را از دست داده و  و برای خروج جسد از منزل با تکه تکه کردن بدن، طلاهای مقتول را به ارزش 150 میلیون ریال سرقت کردند.

سردار رحیمی در ادامه این تحقیقات از دستگیری دو متهم دیگر خبر داد و بیان داشت: فرد دیگری که طلاهای مسروقه از جمله طلاهای مقتول را به قصد فروش نگهداری می کرد دستگیر شده و به مراجع قضایی منتقل شده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.