1393-07-08 08:58
1724
0
3560
به همراه کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان برگزار شد ؛

همایش ازدواج آسمانی در شهرستان رامیان + تصاویر

بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) همایش ازدواج آسمانی و کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان شهرستان رامیان روز گذشته در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان به نقل از گل رامیان، بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) همایش ازدواج آسمانی و کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان شهرستان رامیان روز گذشته با حضور برات خسروی رئیس مرکز تخصصی درمانی دی تهران و کارشناس سازمان بهزیستی گلستان ، معاون فرماندار، امام جمعه ، مدیر کمیته امداد ، رئیس بهزیستی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی و زوج های جوان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

اجرای موسیقی زنده توسط میثم نعیمی و نمایش طنز از برنامه های دیدنی در این همایش بود.

در هر ساعت بین 17 تا 19 نفر در ایران طلاق میگیرند

برات خسروی کارشناس سازمان بهزیستی استان گلستان در همایش ازدواج آسمانی در جمع زوج های شهرستان رامیان با بیان این مطلب که آمار طلاق در جامعه کنونی برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست،اظهار داشت: در هر ساعت بین 17 تا 19 نفر در ایران طلاق میگیرند که 76 درصد آنها مشکلات جنسی دارند.

asan8

وی افزود : همچنین  در بعضی از استانها نیز از هر 100 ازدواج 50 ازدواج منجر به طلاق می شود.

کارشناس سازمان بهزیستی استان گلستان  بیان کرد: آموزش در سطح ازدواج بسیار پایین است و این یکی از نگرانی های یک جامعه علمی در کشور می باشد.

خسروی عنوان کرد: اعتماد، اطمینان، قدردانی و تحسین از نیازهای مرد در داشتن یک از دواج موفق می باشد.

رئیس مرکز تخصصی درمانی دی تهران  یادآور شد: نیاز به غمخواری، دلسوزی، درک و توافق، احترام  ،همدلی  ، طرفداری و هواخواهی  از نیازهای زن در شادزیستن و تداوم یک ازدواج موفق است.

این وانشناس خانواده  افزود: وقتی آغوش یک مرد در خانواده بسته است نیازهای عاطقی زن برآورده نمی شود اگر چه آن زن پاکدامن باشد ولیکن دچار آسیب می شود.

وی تصریح کرد : ازدواج شاد و باثبات، ، وضعیت اقتصادی مناسب، بدون فشار و اجبار و بدور از نگاه دیگران از جمله موارد برای زمان بچه دارشدن می باشد .

asan1

asan2

asan3

asan4

asan5

asan6

asan10

asan7

asan9

گفتنی است ، این همایش با همکاری فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی، اداره بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد و کانون رهپویان عصر جوان رامیان برگزار شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.