1395-11-25 18:59
2508
0
35215
در کانون حکیم فندرسکی خان ببین برگزار شد؛

مسابقات ساخت سازه پل ماکارونی در شهرستان رامیان + تصاویر

مسابقات شهرستانی ساخت سازه های ماکارونی با حضور مدیر آموزش و پرورش رامیان در کانون حکیم فندرسکی خان ببین برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، «خدیجه رجبلو» مدیر پژوهش سرای دانش آموزی خوارزمی شهرستان رامیان در گفتگو با گل رامیان گفت: هرساله مسابقات سازه های ماکارونی  به صورت استانی برگزار می شد اما امسال به دلیل استقبال زیادشرکت کنندگان، این مسابقات بصورت شهرستانی در کانون حکیم فندرسکی خان ببین برگزار شد.

وی اظهار کرد: تعداد 13 تیم دانش آموزی از مدارس متوسطه شهرستان در این مسابقات حضور داشته و به سه گروه برتر جوایزی اهدا شد و منتخبین به مرحله استانی راه پیدا کردند.

رجبلو افزود: گروه اول با رکورد 140 کیلو از مدرسه ام البنین دلند، گروه دوم با رکورد 60 کیلو مدرسه شاهد رامیان و گروه سوم مشترکا مدارس سارا سعد آباد و ام البنین دلند بارکورد 50 کیلو در این مسابقات انتخاب شدند.

وی بیان کرد: سازه‌های ماکارونی به سازه‌هایی اطلاق می‌شود، که با هدف آموزشی تنها با رشته‌های ماکارونی و چسب ساخته می‌شوند. این سازه‌ها در مقیاس کوچکتر نسبت به سازه‌های واقعی طراحی و با مصالح ماکارونی و چسب ساخته شده و پس از ساخت مورد بارگذاری قرار می‌گیرند.

مدیر پژوهش سرای دانش آ»وزی خوارزمی شهرستان رامیان تصریح کرد: در واقع این سازه‌ها به عنوان ماکت ساخته نمی‌شوند و سازه‌ای که بار بیشتری را تحمل می‌کند، موفق تر خواهد بود.

صادقلو مدیر، معاون پرورشی و مسئول حراست اداره آموزش شهرستان رامیان در این مسابقات حضور داشتند.

 saze8

saze1

saze2

saze3

saze4

saze5

saze7

saze6

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.