1395-11-21 13:56
1766
0
35008

دعوت فرماندار شهرستان رامیان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن

فرماندار شهرستان رامیان 22 بهمن را یادآور رشادت ها، ازخودگذشتگی ها و اتحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی دانست و از همه آحاد مردم جهت حضور پر شور و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، «جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این روزها یادآور  رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی ملتی منسجم، خداجوی، پیرو ولایت و رهبری بوده که بدون وابستگی به شرق و غرب معادلات سیاسی استکبار جهانی را برهم ریخته و عصر تازه ای در تاریخ ایران اسلامی به وجود آوردند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامي در روز 22 بهمن سال 57 پيروز شد و از اين جهت پيروزي آن بيشتر به يک معجزه شبيه بود تا تحولي عادي به جز امام‌خميني (ره) و توده‌‌هاي بيشماري كه خارج از تحليل‌هاي معمول، به گفته‌‌ها و وعده‌هاي امام باور قلبي داشتند، عموم تحليل‌گران سياسي و همه كساني كه در رخدادها و حوادث ايران دخيل بودند وقوع چنين پيروزي را، حتي تا روزهاي واپسين عمر رژيم شاه ناممكن مي‌دانستند.

صادقلو افزود: دهه فجر نقطه تعیین کننده ای در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود و پیروزی انقلاب اسلامی معجزه ای الهی بوده  که با اتکا بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته  از معارف والای اسلام به وقوع پیوست. 

وی با بیان اینه روز 22 بهمن حادثه مهم و حيرت انگيزي براي جهانيان بود، عنوان کرد: اين حادثه بزرگ قرن، از يك سو معادلات سياسي استكبار را در ادامه سياست سلطه و تقسيم استعماري جهان بر هم زد و از سوي ديگر، يكي از استوارترين رژيمهاي وابسته را ريشه كن ساخت و تحولي سياسي ـ مردمي و عظيم به وجود آورد و بار ديگر دین اسلام را به عنوان قدرت تعيين كننده در جهان مطرح کرد.

فرماندار رامیان تصریح کرد: اکنون که انقلاب پس از پشت سر گذاشتن همه دشواریها و مشکلات به دست ما رسیده باید در روز 22 بهمن که نقطه عطف مبارزات ملت ایران و سرچشمه بسیاری از قیام های معاصر است بار دیگر با حضور در صحنه و شرکت در راهپیمایی، اقتدار و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم چرا که پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب مردم همواره ثابت کرده اند که در صحنه های مختلف همیشه حاضر بوده و تمامی مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب کرده اند و ما هر چه داریم از ثمره این انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در ساعت 11 صبح روز جمعه در شهرهای رامیان، خان به بین ،دلند و تاتارعلیا  و روستاهای زینب آباد، توران فارس از توابع بخش مرکزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.