1395-02-15 10:23
1051
0
31486
به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد؛

مراسم تجلیل از مدیران فعال مراکز قرآنی شهرستان رامیان + تصاویر

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، صبح امروز، مراسم تجلیل از مدیران فعال مراکز قرآنی شهرستان رامیان در اداره تبلیغات اسلامی رامیان با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، صبح امروز، مراسم تجلیل از مدیران فعال مراکز قرآنی بخش مرکزی شهرستان رامیان با حضور امام جمعه و رئیس دادگستری، دادستان، مسئول تبلیغات اسلامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر جهادکشاورزی شهرستان رامیان و امام جمعه شهر دلند در محل در اداره تبلیغات اسلامی رامیان برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدباقر جلالی» مسئول اداره تبلیغات اسلامی رامیان ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: خداوند شغل معلمی را هم ردیف با شغل انبیاء قرار داده است و مزد آن نیز یقیناً مضاعف است.

وی اظهار کرد: مطهری انسان نمونه کامل بود و سه اصل مهم در مسیر الهی بودن، توجه به قرآن و توسل به اولیاء الله موجب کمال او بود.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: صلاح و فساد جامعه در دست چهره های تاثیر گذار فرهنگی است و معلم یکی از آنهاست پس بنابراین در جهت ارتقاء لمی، دینی و ارزشهای اسلامی جامعه معلم باید بسیار کوشش کند.

وی خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار استاد مطهری، دلسوز جوانان بود و برای دین و دیانت جامعه بویژه جوانان کتاب می نوشت تا جامعه با مطالعه این کتب به مسیر واقعی برسند.

tajmoalem1

tajmoalem2

tajmoalem4

tajmoalem3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.