1395-02-10 08:55
1227
0
31178
فرماندار شهرستان رامیان:

تخصیص 20 درصد از بودجه 12 میلیاردی به شهرستان رامیان در سال 94

فرماندار شهرستان رامیان گفت: حدود 20 درصد از بودجه 12 میلیارد تومانی این شهرستان در سال 94 تخصیص یافت و باعث ایجاد مشکل در اجرای پروژه ها در سال گذشته شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، «جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رامیان در سال 95 ضمن گرامیداشت ایام و اعیاد پر خیر و برکت ماه رجب گفت: امیدوارم بتوانیم از معنویت و روحانیت این ماه عزیز بهره کافی ببریم.

وی اظهار کرد: با توجه به اتفاقات بین المللی و مشکلات اقتصادی که دولت در سال 94 با آن مواجه بود از بودجه  پیش بینی شده 12 میلیارد تومانی برای شهرستان در سال 94 ،حدود 20 درصد آن تخصیص یافت و باعث ایجاد مشکل در اجرای پروژه ها در سال گذشته شد.

فرماندار شهرستان رامیان در ادامه در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان در سال 94 سخن گفته و از بازدید تیم نظارتی استان در روز یکشنبه 12 اردیبهشت از پروژه های شهرستان خبر داد.

صادقلو تصریح کرد: این تیم متشکل از فرماندار، مدیرکل دفتر فنی استان، روسای ادارات شهرستان و نمایندگان سازمان مدیریت و ادارات کل است.

در پایان جلسه هریک از مسئولین شهرستان در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه های شهرستان در سال 94 و پیش بینی اعتبار مورد نیاز پروژه ها در سال 95 سخن گفتند.

barname

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.