1393-06-25 11:59
1787
0
2906
شهردار رامیان خبرداد:

اجرای همزمان 6 عملیات عمرانی در رامیان + تصاویر

شهردار رامیان از اجرای همزمان 6 پروژه عمرانی در رامیان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون ریال خبرداد.

به گزارش گلستان ما ، شهرام سعیدی شهردار رامیان در گفتگو با خبرنگار گل رامیان در خصوص اجرای همزمان 6 پروژه عمرانی ، اظهار داشت :عملیات اجرایی ایستگاه هواشناسی با پیشرفت 70 درصدی و با هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال حداکثر تا دو هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

وی بیان کرد: اجرای موزائیک فرش پیاده روی بلوار 45 متری (جاده سلامت) با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال در حال اجرا می باشد و تا پایان سال 94 به اتمام خواهد رسید.

mozaeik

سعیدی افزود : همچنین بهسازی  و زیباسازی میدان امام علی(ع) با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون ریال و حداکثر تا 20 روز آینده به پایان خواهد رسید.

قبل از بهسازی

meidn

حین بهسازی

meidn1

شهردار رامیان عنوان کرد : احداث سرویس بهداشتی تفرجگاه نیلبرگ با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی و با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال تا 20 روز آینده پایان خواهد یافت.

وی گفت : بتن ریزی و لکه گیری آسفالت و معبر سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال و همچنین عملیات اجرای جدول بندی با هدف دفع آبهای سطح شهری با هزینه 400 میلیون ریال آغاز شده است.

asfalt

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص بلوار ابریشم رامیان که هیچ نمادی از نام این بلوار در آن وجود ندارد تصریح کرد : در سال 94 ساخت المانی از ابریشم در این بلوار قرار داده می شود.

سعیدی خاطرنشان کرد : بودجه سال 93 شهرداری و شورای شهر رامیان 10 میلیارد و 940 میلیون ریال بوده است که با پیگیری های شهرداری و پرسنل و شورای شهر در آمد 4 ماهه اول سال 10 میلیارد و 47 میلیون ریال تحقق پیداکرده است و طی سه ماه آینده به بودجه سالانه خواهد رسید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.