1394-03-07 19:03
1540
0
15368
فرمانده سپاه شهرستان رامیان:

350 نفر به مرقد امام و راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند

فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: امسال برای اولین بار و به طور همزمان دو کاروان 100 و 250 نفره به مرقد امام (ره) و راهیان نور غرب اعزام می شوند.

به گزارش گلستان ما ، "جواد جعفریان" فرمانده سپاه شهرستان رامیان در گفتگو با گل رامیان گفت: 100 نفراز بانوان بسیجی این شهرستان، روز یازدهم خرداد به مدت چهار روز به راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند. 

وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود.

جعفریان افزود: همچنین در روز 12 خرداد 250 نفر از برادران بسیجی این شهرستان به مدت سه روز برای شرکت در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام به مرقد امام(ره) اعزام می شوند.

وی بیان کرد: پویایی، عزت و سربلندی انقلاب ما مدیون رهبری امام راحل بوده و بزرگداشت و نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم ما است.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان عنوان کرد: امسال برای اولین بار دو کاروان مرقد امام (ره) و راهیان نور غرب به طور همزمان اعزم می شود و زائران غرب کشور در روز 14 خرداد در مراسم ارتحال بنینگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت خواتهند کرد.

وی، حضور کاروان ارتحال امام در شب نیمه شعبان در مسجد جمکران، میثاق با شهدا و امام راحل و همچنین دیدار مقام معظم رهبری را از ویژگی های منحصر به فرد این سفر معنوی ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.